En kall aprilpromenad



Dagen började med ganska bra flyt i studion i morse. Jag blev klar med en film och hade precis skickat iväg den när mamma ringde och sa att hon hade slutat för dagen. Vi bestämde oss för att ta en promenad, så jag åkte och plockade upp henne och vi rullade iväg mot Skutberget. Vi var dock väldigt dåligt klädda för vädret märkte vi. Kyliga vindar, så vi gav upp ganska snabbt. Det kom lite snö emellanåt, ni vet sånt där aprilväder som yrar i luften nu. Vädret kan inte bestämma sig, utan det är alla årstider på en och samma gång, haha!

Fotade gjorde jag med 35mm. Det är perfekt för fotopromenader! Mitt 24mm är lite väl mycket vidvinkel och 50mm blir lite för tajt. Så 35mm är perfekt att ha på kameran de dagar man inte orkar vara så avancerad och hålla på och byta. Foto-lat-dagar!










Canon EOS 5d Mark III + Tamron 35mm f/1.8
35mm - Fotopromenad - Karlstad - Promenad - Skutberget - Tamron 35mm f/1.8
6
Anonym

Här har det nog snöat 1dm mer eller mindre under dagen och det snöar fortfarande så man undrar ju vad som komma skall. 7 veckor kvar till sommarlov liksom och här står vi i snöyra

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fina bilder. Jo fanns ju lite rester av snö i Karlstad när jag vaknade i morse

Maria Ekblad - nyföddfotograf i Göteborg

Fint! Här i göteborg är vädret också helt galet haha!

johanna

Måste ta mig ut till Skutberget någon gång! :)

Amanda

Fint Lina!

Sofia - bipolär och f.d laestadian

Så vackra bilder!