I'm back!



Hejsan!

Jag har varit borta från bloggen ett tag nu och det har varit frivilligt. Har behövt tid till att andas och inte tänka den senaste tiden. Men nu är jag tillbaka men nya uppdateringar :) Även videos. Hope you are exited!


Jag känner att jag vill ge er möjligheten att önska inlägg.

☆ Så, vad vill ni läsa om i bloggen? ☆

11
Sanna

Åh, vilken fin bild på dig!! :)

Svar: Tack Sanna :)
linafoto

Anonym

Vloggar, superkul att följa med va du gör! :) Frågestund! Varför valde du att åka hem från England? Vad ska du göra nu? vilka länder vill du resa till? När planerar du på att flytta till eget?(absolut inte menat som''du är gammal när ska du flytta''?) lyssnar du på podcasts, vilka är dina favoriter?

Anonym

Jag skulle vilja se ett inlägg om varför du flyttade hem från England och hur au pair-upplevelsen var där. Många som följer dig tror jag undrar då du aldrig skrev något konkret och nästan verkade lite hemlighetsfull med det vilket får en att undra mer. Annars så är vloggar kul att se, inlägg med fototips och allmänna vardagsinlägg med bilder från din vardag med lite text om vad du gjort. Speciellt kul vore det att se sådana vardagsinlägg för att få en inblick i hur det är att vara nyuppstartad fotograf på heltid (som jag tror jag fattat det rätt att du kör på nu?).

Julia

Kul att du är tillbaka! Jag skulle vilja se lite mer vloggar och lite mer om "Lina utanför fotovärlden", om du förstår hur jag menar :)

Lovisa

Mer fototips, hur du tänker när du fotar, fler foton och vloggar!

Emma

Skulle vara kul om du gjorde en video på hur man ska ställa in kameran för o få viss effekt på bilderna, visa lite tekniker o tips o tricks :D

hjjonsson.blogg.se

Välkommen tillbaka!

AnnaZoila

Letade snygga fotobloggar och hittade hit! Jättefin blogg!

Amanda Simonsson

Åh vad roligt att du är tillbaka nu!!
Skulle vilja se mera fototips utifrån dina erfarenheter :)
kram

Jessie

Välkommen tillbaka Lina! Ska bli gött och komma in hit nu när det blir uppdatering med inlägg. :)

Det hade varit kul att se mer av dina fotojobb mer och hur du jobbar och vad du jobbar med? :)

Helena

Vacker bild på dig!