Tutorial - Spara många bilder automatiskt

Här kommer en fortsättningsvideo kan man säga på den senaste videotipset jag la upp som handlade om webbskärpa. Där jag också visar hur du gör en action för att lägga på skärpa snabbt genom ett knapptryck.



I den här videon visar jag hur jag gör när jag sparar många bilder automatiskt, och skapar en action för det. En video för dig som är intresserad att veta hur jag jobbar i Photoshop :)
Action - Photoshoptips - Spara många bilder
3
Linnéa Olsson

GUD! Vad jag har velat ha ett sådant här action så länge men inte haft en susning om hur jag ska fixa det. Tack tack tack!

Svar: Åh vad glad jag blir :D Varsågod!!
linafoto

Julia

Hamnade på det här klippet av en slump, tyckte den här tjejen var lite lik dig på något sätt :) https://www.youtube.com/watch?v=PkyKF4uuzb0

isabellasfoto.nu

Hej Lina! Vilken superblogg du har! Jag skulle väldigt gärna uppskatta ett inlägg om hur man kan hudretuschera på ett ganska enkelt sätt. Har du några bra tips?:-) Jag såg att du hade lagt upp en video för längesen, men den var "snabbspolad";) Önskar mig gärna ett sånt inlägg! Tack för alla bra tips! Kram