Tre saker som händer i november



★ 6 november - Jag fyller år!!
★ 7-8 november - Jag och Felicia ska på Fotomässan i Stockholm.
★ 20-22 november - Ska till Sälen och filma hårvisningar tillsammans med en annan fotograf.

Äntligen är det november månad. Det här året har gått så fort att jag inte riktigt hänger med i svängarna. Här ovan har jag listat de största händelserna för den här månaden. Ser nog mest fram emot fotomässan som är väääldigt snart :) Ska du dit?
7
Cassandra

Jag ska också dit, så kanske att vi ses där :)

Svar: Vad roligt! Det gör vi säkert :)
linafoto

Daniel

Då syns vi där.! Ser du någon som vinkar för livet så är det jag^^:D

Svar: Hahaha yes då är det du :D
linafoto

Felicia

Grattis i förskott! ;)
Btw jätte snygg bild!!

Svar: Tack Felicia :D
linafoto

June

Sjukt stilig bilde!

Jessie

Vill med dit men jag jobbar den helgen så himla typiskt att sånna hära event händer just när man jobbar. :\ Hoppas på nästa år för jag har velat gå varje gång. :)

Svar: Åh typiskt :/ Ja hoppas på nästa år!!
linafoto

Elaine Lilje

Jag ska dit :D Ska bli skitkul, har inte besökt fotomässan sen 2011 så är riktigt peppad!

Svar: Wihoo vad kul :D
linafoto

johanna

haha nice, vi har samma födelsedag! ägde ju på 90 talet och tidigt 2000 tal då man fick ha feta halloween partyn ;)

Svar: Haha ja det är så sant :D Grattis i förskott till oss!!
linafoto