Min morgonrutin






Så här ser mina morgnar ut för tillfället. Frukost framför BigBrother Live. När frukosten är uppäten förflyttar jag mig till mitt rum och börjar göra i ordning mig medan programmet går i bakgrunden. Jag är verkligen helt inne i programmet och jag älskar att lyssna på deras prat. Många härliga personer med i år och mina favoriter är Christian, Linnea och Puffen. Känner mig jätte nördig. Är det någon mer som följer BigBrother? :)
BigBrother
6
Sara

Frukosten ser ju sjukligt god ut! :D

Svar: Det kan jag säga att den var :D
linafoto

Emiza

ser gott ut ::D

Svar: Mh det var mumsigt :)
linafoto

Rebecca

Åh vad det ser gott ut!
Jag tittar inte på big brother, har aldrig gjort haha.. :)

Svar: Åh det är ingen av mina vänner som ser det... jag vet INGEN som ser på det haha. Känner mig ännu mer nördig nu, haha :)
linafoto

Hemma Hos Felicia

vilka härliga mornar du har!! :)

Felicia Beckius

Vad god frukosten ser ut!! :))

linnea

Trodde jag var den enda som kollade på bb i år nästan! Tycker det är riktigt bra när man väl kommit in i det

Svar: Åh då är jag inte ensam :D Ja verkligen!
linafoto