Materiell lycka





Hur mycket in love är jag i denna jacka?

Såhäääääär mycket :) Provade den på GinaTricot häromdagen, men jag kände att den var lite för dyr. Tänkte på den hela dagen och kände mig ledsen då det bara fanns en kvar i XS i affären vilket betyder att den kan ryka när som helst. Gick in på hemsidan och ser att den bara finns i XS kvar. Visade mamma och frågade vad hon tyckte. "Perfekt födelsedagspresent. Beställ den där du så betalar vi den!" sa hon. Weeeeiii taaack ♡ Så denna har jag på mig idag. Åh den är så fin :') Slutsåld på hemsidan nu tyvärr.
GinaTricot - Tendra Jacket
6
hjjonsson.blogg.se

SKitsnyggt!

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Åh så snygg!

Emma

Vart är din jamera ifrpn?

Jarina

Åh så fin!

Lina Sandén

Så Snygg Jacka!! *.*

Svar: Visst är den snygg :D
linafoto

Therese

vad har du för kamera? :)

Svar: Canon PowerShot G7x på bilden. Annars fotar jag med Canon EOS 5d Mark III :)
linafoto