Härlig fotografering i det gråa vädret




Såhär har Karlstad sett ut idag. Väldigt grått och trist väder med lite duggregn. Jag fotograferade några gruppbilder till ett företag med 11 anställda idag. Det är många som ska bli bra på bild och alla ska bli skarpa, så det blir fler kort som tas för att vara på den säkra sidan. Så får vi se hur många ansikten som kommer klippas in i efterhand ;) Det blev också många andra härliga "lek" bilder med löv. Haha älskar företag som går med på sådant och inte bara vill ha "vanliga" stela bilder. Tumme upp för det roliga!

Nu har jag fått i mig mat och rensat bilderna i kameran, så nu ska jag till studion och redigera de första bilderna. Dem går nämligen i tryck imorgon bitti så det måste skickas iväg ikväll nämligen. Imorgon ska jag redigera resten av bilderna :)
Karlstad - höst
7
Ghugge

Vackra bilder! Hösten är alldeles underbar!🍁 Ha en fin kväll.

Svar: Tack detsamma :')
linafoto

Louise

Så fina foton :)

Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Ja karlstad var tråkigt i dag var finare i går

Emma

Hej.
Kan du inte berätta lite om hur du redigerar dina bilder? Vad gör du alltid ex? Som den översta bilden på trädet ovan. Vad har du gjort med den? Före och efter?
Jag är så nyfiken!

Kram E

Svar: Ja en sådan video har jag tänkt på. Typiskt vad jag gör för något.
Den på trädet har jag ökat svärtan lite och ökat kontrasten :)
linafoto

MATHY

Kan inte du tipsa om Foto Locations i Stockholm? :)

Svar: Sthlm, hm, jag ska ta en funderare på det. Det var ett tag sedan jag bodde där, men några platser kan jag allt tipsa om :)
linafoto

Linda

Vad fint! :)

Jessica ~ Mamma till Oliwer

Härliga bilder :)