✔ GOLD eyebrows




Köpte mig en guldtejp idag för jag tyckte den var fin. Hade ingen aning vad jag tänkt använda den till, men kände att det kommer jag på. Gillar att köpa helt random små grejer som man kan pyssla med. När jag öppnade tejpen så kände jag att den fäste väldigt bra och jag satte en tejpbit runt handleden och det blev as tufft.

Eftersom jag tycker det är så fint med guldiga ögonbryn så testade jag om det fäste på ögonbrynen och det gjorde det. Inte riktigt lika tufft som på bilden jag länkade, men man kan ju klippa ut lite smalare och mindre ögonbryn ur denna tejp så det inte känns alltför extremt. I like!

Det finns i fler färger och jag funderar på att köpa en i silver också :) Från TGR förresten.
5
Jessie

Så annorlunda och snyggt! Var själv faktiskt på TGR idag. De har alltid pyssliga saker där inne. :)

Svar: Ja det är kul att kika in där ibland och se vad dem har för smått och gott :)
linafoto

Sara

Jag tänker bara på hur ögonbrynen följer med tejpen av sen! AJ! xD
(Men ändock snyggt, vill man vara fin får man lida pin?)

Svar: Haha ja det tänkte jag också på men det gick hur bra som helst :) *tumme upp*
linafoto

VANNALOVISA

Hej!
Jag undrar hur du har gjort din header, alltså ställt in så att 3 bilder visas..? Ja du förstår! Superfint!

madabouttea.se

Lite stora ögonbryn för min smak men jävligt coolt ändå!