En helg i Sälen



Den här helgen har jag spenderat i Sälen för foto- och filmjobb. Det har varit Grazette frisörweekend på Högfjällshotellet (Tack all personal för den grymma servicen!) som jag och två till har varit med och filmat för. Och lite andra uppdrag vi fick där. Jag var med förra året som hårmodell, som ni kan läsa mer om här. Det har varit väldigt intensivt och jag har inte haft tid för något annat. Inte haft tid att gå till receptionen och fråga om Wifi lösenordet förrän på lördagkvällen precis innan finmiddagen. Vill ni se vad som hände under lördagskvällen så ska ni följa mig på Snapchat (@Linafoto), postade väldigt mycket på My Story där igår kväll haha! Så skynda er att se innan det försvinner. Både Instagram och bloggen har stått still verkligen. Men så blir det ibland :)

Imorgon ska jag kika igenom över 100 GB filmmaterial.... jisses vad det kommer att ta tid. Några tuffa dagar framför mig för att få alla tre filmer som vi ska producera klara.

Bilderna i det här inlägget fotade jag med min G7x precis innan vi skulle åka hem idag. Första gången jag hade tid att gå ut, vilket är lite synd för det är ju så vackert med all snö. Har ju varit inne hela helgen och bara sett den fantastisk utsikten genom fönster. Älskar vintern! Bara man har varma kläder på sig :)





Canon PowerShot G7x
7
Göteborgsmamman 25årig gravid småbarnsmamma

Du är grym :) !
Kram
http://nouw.com/goteborgsmamman

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Åh fina Sälen! Längtar dit. :)

ISA

men hjälp vilket drömväder det verkar som :)

Maja

Guuuud så härligt med snö! Vill ha nunununu!

Sara

Vackra bilder, som alltid! =). Jag undrar, du sa att du skulle förklara lite angående Englandsresan du gjorde, när du var vid en familj. Har du gjort detta inlägg redan? Har isf totalt missat det.. Ha det toppen! =)

Malin Bergsell

Hur får du himlen så fin o blå?:)

Svar: Har inte gjort något speciellt med himlen :) Det jag har gjort är att jag i Curves/Kurvor har jag gjort att det vita i bilden blir ljusblått så bilderna känns mer kalla.
linafoto

Martina Holmback

Så kul det låter. Och fina bilder