Fairtrade Vietnamese Coconut Bowls




Besökte en liten affär med en massa hälsosaker. Kommer absolut att gå tillbaka dit mer framöver. Jag var ute efter chiafrön som jag saknat så mycket och såklart hade dem det. Fick med mig de hem, kokosmjölk och dessa två skålar. Alltså direkt jag såg dessa blev jag kär. Det är kokosnötskal som är handgjorda i Vietnam. Varje skål är utkarvade för hand, slipade/putsade och målade med en färgglad färg och lackade med cashewnöts olja. Jag valde en grön och en blå skål :') 60kr/st. Så jag ska ta och inviga en av skålarna ikväll. Wopwop!
Fairtrade - Vietnamese - coconut bowls
5
Alma

Så fina!

Sofia

Men åh vad fina!

Ellie

Men wow vilka fina!! Vill haaaa

Emilia

Men åh vilka fina skålar!

Svar: Visst är det. Är kär!!
linafoto

ADARAS Blogazine

Men ååååh vad snygga!! Vill ha :D