Söndag?





Jag har varit helt förvirrad idag och har trott att det har varit söndag. Hur i helskotta kan jag ha så fel? Torsdag är inte ens i närheten av söndag. Så när jag skulle ta bilen ned till stan så tänkte jag "Jaa, idag är det söndag. Det betyder att det är gratis parkering ju". Men som tur var sa mamma precis innan jag åkte att det var torsdag, tack o lov. Hade lite tid på stan innan jag skulle till UNO och fotografera så jag gick och shoppade träningskläder och träningsskor. Är supernöjd, så jag tänkte visa sakerna i ett inlägg imorgon.

Sedan gick jag till UNO och satte mig vid ett bord med min laptop och skrev lite innan det var fotograferingsdags. Kom också på att jag inte har lagt ut bilden ni ser på min iPhone. Bara på Instagram, men ska ta och slänga upp den här också så ni får se i större format.


Hoppas att er "söndag" har varit bra :D
Karlstad - UNO - fotograf
2
Silke

DIN HEADER ÄR SÅ FIN!

Maria Ekblad

Haha jag har också varit helt veckovill, men inte riktigt lika mycket som du. Har tänkt det är fredag hela dagen, så var det bara torsdag...