Önskar att jag kunde spela gitarr



Lockade håret inför morgondagen samtidigt som jag tittade på tv och hade planerat att lägga mig och sova efter det. Men icke. Tyckte håret blev coolt och jag tog på mig min jeansskjorta och kände att jag ville fota lite självporträtt. Gick ut från mitt rum och fick syn på ett hörn med gitarrer. Då kände jag att detta kan passa bra till ett rockigt tema, så jag drog på mig mina skinnbrallor och satte mig där och kände mig cool. Fick sällskap av en liten kelig katt också vilket jag tyckte var gulligt :') Önskar att jag kunde spela gitarr alltså, men fick låtsas och drömma lite när dessa bilder fotades.











Canon 5d mark III
Canon 24mm f/2.8
Canon Speedlite 430EX II
Canon RC-6
Manfrotto tripod
Lina Flodins
12
Sara Winbro

Så snygga och häftiga bilder! :)

Isabella [ Fotografi ]

Tuffa bilder! Ja gitarr hade ju varit något, försökte lära mig men det gick ju sådär... Jag är verkligen inte musikaliskt lagd alltså, tondöv och saknar taktkänsla haha! Får hitta en kille som kan spela för en i stället. :p

Linn Strömberg

Så häftiga bilder!!

fotokoffe - fotoblogg

Hehe en du ser ut som en rock stjärna åtminstone. At least you look the part!

matilda

Riktigt snygga bilder!!

Holger Löwenstråhle

Barfotaprinsessan regerar!!!

Anna [foto]

Så snyggt!

Marie Krüger

Du skrev att du gjorde din hemsida i dreamweaver? Kodade du allt själv eller använde du mall? Haha för tre år sen kunde jag massa sånt där, men herrejösses vad man glömmer bort! Irriterande nu när man verkligen behöver kunna det där :P Några tips?

Svar: Ja det stämmer. Öppnade en tom sida och den är byggd av en tables där jag har lagt in bilder i sidled :) Manyn är hittad på nätet.
linafoto

my

Sjukt snygga bilder!

Alma

så himla snyggt! Älskar din tatuering också! :)

gtk

Det är aldrig för sent att lära sig..
Fin bildserie och gillar katten (zzZZ) i sista bilden.. ;)

Martina

fina bilder