En ny och enkel portfolio



Nu är hemsidan fräsch och fungerar som en enkel portfolio där man lätt kan bläddra bland alla mina bästa bilder. Det kommer dyka upp fler bilder allteftersom, men jag kände för att publicera denna redan nu så det stora jobbet är klart i alla fall. Denna design gjorde jag när jag bodde i Stockholm sommaren 2013 och hade den bara en kort stund innan jag bytte.
Men nu kommer den att få vara kvar ett tag, haha :)


Klicka på bilden ovan eller besök hemsidan HÄR
Hemsida - Lina Flodins Photography - Linaflodins.se
13
Maria Ekblad

Alltså Lina du är så sjukt grym. Så himla mycket superfina bilder!

Svar: Tusen tack :D
linafoto

Sofia

Så himla snyggt och stilrent!

Svar: Tack =)
linafoto

Matildesign

Du är så otroligt duktig på att fota! :D

Svar: Tack snälla :D
linafoto

Sofia [fotoblogg]

Så snyggt! :)

Alma

Sjukt snyggt! Fantastiska bilder också såklart, du är så grym.

Svar: Tack tack <3
linafoto

Malin W

Wow, verkligen supersnygg portfolio!

Svar: Tack (:
linafoto

Koffe - fotoblogg

Blev himla snyggt Lina! :D

Svar: Tack :D
linafoto

Marie Krüger

Snyggt! Hur har du byggt upp din hemsida? Min portfolio jag har nu är så ruskigt dålig, men vet inte riktigt vart och hur jag ska få den bättre :)

Svar: Tack! :) Den är kodad i Dreamweaver.
linafoto

Jennifer Nilsson

Jag älskar din portfolio - och jag älskar dina bilder! :D

Svar: Tusen tack <3 vad glad jag blir :D
linafoto

Moa

Jag bokstavligen älskar din portfolio, en riktig inspirationskälla :)

Svar: Vad glad jag blir att höra. Tusen tack <3
linafoto

becca

Snyggt duktiga du !

Raghda Harahsheh

Så snyggt, herregud dina bilder alltid så sjukt fina, duktig du är! :)

Svar: Tusen tack Raghda!! <3
linafoto