Snabbt, smidigt & enkelt





Tog ett bad och experimenterade lite med min nya Samsung NX2000 och bilden ovan. Tio minuter senare låg den uppe på Instagram. Överförning till iPhonen + redigering. Det kallar jag snabbt! Känner dock att det finns en risk att jag blir otroligt bortskämd och slutar fota med min 5d Mark III... Dock ska den få rastas på onsdag, då jag har fotografering hela morgonen.
Lina Flodins - Lina Flodins Photography - Samsung NX2000
10
Sofia

Superfint resultat!

johanna - Student i London

woow, that's a cool pic!

SARA EMILIA

Ojj det var verkligen snabbt det! Otroligt fin bild :)

Elaine - en hopplös fotograf

haha jag känner precis likadant med min NX2000, så sjukt nöjd! den kan hänga med överallt utan att det känns som att man bär på en tegelsten.. Fantastiskt! Jättefin bild för övrigt :)

my

Jättefin bild!

Gina

Du er så himla flink, stort forbilde!

Koffe - fotoblogg

Då kan du köpa en 70d som också har wi-fi! Eller 6d om du inte kan vara utan fullformat.

Fin bild på dig iallafall :)

Hanna

Hej Lina!
Jag undrar en liten sak. Hur får du dina bilder så skarpa och så bra kvalitet när du lägger upp dom på bloggen? Minskar du ner bilderna innan eller hur gör du? Har du något speciellt du gör för att få bilderna i så bra kvalitet på bloggen?
Skulle varit jätte tacksam för svar :)
Kram! <3

Lina

Så fint foto! :-)

Lisa Hammarström

Åååh vilken fin bild! Jag har en blogg där jag skriver egna noveller, delar med mig av min musiksmak, delar ibland med mig utav min vardag och framförallt lägger upp egna bilder på natur, porträtt och city. Kolla hemskt gärna in, det skulle betyda massor för mig!

Kolla in septemberstormar.wordpress.com