Hårmodell & fotograf i Sälen





Nu sitter jag, Felicia och min syster Therese i bilen som tar oss till Grazette Frisörweekend i Sälen :D


Vi tre ska dit och vara hårmodeller. Jag kommer att få mitt hår färgat på scenen. Ingen aning vad för färg, men vet att det är en tuff färgteknik de kommer att använda sig av. Äntligen ska mitt hår få sig en go färgning!

Kommer även att vara fotograf under hela helgen. Jag hoppas jag kommer ihåg att filma lite under helgen så jag kan bjuda er på lite rörligt material :) Ni vet en härlig film med musik å så!
Felicia Olsson - Grazette - Grazette of Sweden - Lina Flodins - fotograf - hårmodell - linafoto - sälen
6
Tovvsan

Åhh vad roligt!

Elin (Fotoblogg)

Ser fram emot att se resultatet! :)

Sofia

Så himla kul!

Emma Wallskog

Vad kul, hoppas allt går bra!

Koffe - fotoblogg

Woho! Tusan vad spännande :D

becca

Kul ! :D Och spännande !