Personalfoto hela dagen







Personalfoto på Helmia hela dagen


Från halv åtta till fyra. Och nu är jag hemma och laddar om. Om en halvtimme åker jag iväg för att fota hårvisning hela kvällen, så det blir en fullspäckad dag med andra ord. Trött är jag också med 2½ sömn inatt. Fy har börjat få svårt att sova på kvällarna nu då jag är så uppe i varv. Så det blir direkt hem i säng efter hårvisningen och försöka sova. Så ska jag ta en lugn dag imorgon med bildredigering :)
Fotograf Lina Flodins - Helmia - Karlstad - Lina Flodins Photography - Personalporträtt - fotograf - fotograf i Karlstad - värmland
9
becca

Go you !

Elin

åh, shit vad kul det låter.
stressigt fast på ett bra sätt!
lycka till med redigeringen :)

johanna

verkligen en heldag med kameran! :)

Joakim

Är det en kopp från Rosteriet jag ser där..? Omnomnomnomnom! :D

Pouline Gernes

sv: åh tack! puss

Joakim

Svar: Åh, så klart! Jag som nästan fick upp hoppet där! ;)

Elaine - en hopplös fotograf

Heja heja! Jag fotade också en hårvisning i helgen :D

imgnest

Proffsiga bilder! Ser mycket bra ut! :)
Hoppas allt går bra trots det tighta schemat! Lycka till!

Andrea iB ~Fotografering. Vardag. Drömmar. ~

"GAAAAAH! Hon var på HEMLIA!", skrek jag till familjens förvånade blickar - helt ovetandes om vem denna 'hon' är.

Det är nämligen så att min mamma jobbar med Helmia Motorsport sen snart 10 år tillbaka. Och jag har varit i Värmland i en månad på praktik på VF (åkte hem till Stockholm i fredags).
Så förbannar livet en aning att du inte var där och fotograferade förra veckan så jag hade kunnat titta förbi och säga hej. Hahaha - och jag spanade faktiskt efter dig "på stan" under mina veckor i Karlstad - men icke. Jag såg bara andra goa värmlänningar ;)