Enjoying the sunset




Har ju glömt bort att visa er filmen


Filmade några klipp när jag var nära Karlstad Flygplats och fotograferade [länk] i den underbara sand-miljön i solnedgången. MÅSTE tillbaka dit och fota coola självporträtt (med cowboyboots och USA flagga, haha) !!! Älskar denna miljö så sjukt mycket!

Jag måste lära mig jonglera...
Fotograf Lina Flodins - Lina Flodins - Linaflodins.se - linafoto - linafoto.se
12
Johanna

härlig film, du är så duktig på både rörlig och stillbild! imponerande! :)

Anna Eriksson

Wow, du är makalöst duktig! Imponerande :) Skulle verkligen uppskatta lite tips och turtorials eller "in the making" på såna här typer av videos! :)

Sofia

Du är så himla duktig på att filma! Miljön hade passat så bra till en musikvideo eller liknande! :D

Linn

Jätte fin video, man kunde inte tro att de är i Karlstad.
Vad använde du för app när du redigerade bilden på mobilen? :)

Jessica

Mysig film!
Jag vill också filma med min kamera men jag vet inte vilket redigeringsprogram jag skall använda =)

Ella

Cool film! ;)

Alma Bengtsson

åh så himla fin!! får verkligen USA-känsla!

Jarina

Så fint! :)

Anna ⚡

Åh vad duktig du är! Så himla skön känsla.

Louisefoto

Du är så himla duktig på att filma :)

ALMASFOTON

Jättehärlig film! Ser fram emot framtida bilder därifrån :)

Maria

ÄLSKADE den, sjukt imponerad!