Funderar och filurar!




Har småpysslat med ny design den senaste tiden och jag kan inte bestämma mig hur jag vill ha den. Velar fram och tillbaka, funderar och filurar, gör om, ångrar mig, kommer på nya saker, designen blir för rörig, osv. Jag vill göra den annorlunda och ha den enkel och ren, samtidigt som jag vill ha mycket information med. Jag håller på att fundera hur jag ska lösa så att man ser all info på första blicken i bloggen, men ändå ska det vara enkelt och rent. Min blogg ska vara enkel och lättförståelig i hela sig, med inlägg, enkla tips och mycket fokus på bilder och länkar till mina andra sidor. Ah, jag har fastnat kan man säga! Vill att den ska vara lite lik min hemsida också, men ändå ska man verkligen kunna se att detta är en blogg. Får göra mer skisser till jag får ihop det.

Nu började det åska också, så får lov att stänga av datorn. Ha en bra Valborg förresten!!
15
Johanna

Hoppas att du också får en bra valborg!

Isabella - Szalai Fotografi

Haha åh jag känner igen mig så väl i det du skriver! Kan själv sitta och vela över en design i flera månader, sen vill man inte byta för ofta heller, känns på något sätt som om man skulle irritera läsarna då dem jämt skulle behöva lära sig att hitta i nya designer osv. Det är väldigt klurigt det där :p Dock gillar jag verkligen den du har nu!

joe

hahaa...jag är exakt likadan :) Kan hålla på timme efter timme med designen och blir ALDRIG nöjd. Brukar sluta med att jag går tillbaka till den gamla trots allt.

Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK ROMANTIKER

Det är svårt med webbdesign och liknande. Så himla mycket att tänka på och som ska stämma in.
Har du gjort din hemsida själv? Skitsnygg!

Sofia

Supersnygg hemsida ;-)

becca

Hmm, det är verkligen klurigt med design. Men din hemsida är gryyyymt snygg !

ekochic.se

Inte så lätt det där...

Veronica

Din sida är jätte snygg :) Det kan vara så ibland att man måste testa sig fram innan man vet hur man vill ha det.

Matilda

Brukar sitta fast i precis samma situation! Så jobbigt att få det precis som man vill ha det!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Är så himla spänd på din nya design :D

Lovisa Öberg

Hej har ni tänkt att ha en fototräff nästa vår/sommar i Göteborg? Isåfall så är jag intresserad och jag bor i skeå :)

Maria Ekblad

Lina får man fråga var du har hittat din grå bakgrund? :) Eller har du gjort den själv?

lebanezzas

Superfin blogg!

Cassandra

Det är svårt det ja.. ^^
Men lycka till :)

Jennifer Nilsson

Fin bild :)