Water





I januari 2012 fotograferade jag vattenporträtt som ni kanske kommer ihåg? Om inte, gå in och kika HÄR. Igår kväll/natt tog jag fler, fast den här gången med smink. Kletade på extra mycket eyeliner i silver och med blixten som jag använde så blev eyelinern att synas väldigt tydligt. Har nu de senaste timmarna suttit och redigerat några bilder, tog ett tag att få till färgen så som jag ville ha det. Annars flöt redigeringen på bra med asbra musik i hörlurarna.

Förövrigt så drömde jag om vatten och tsunami hela natten... drygt!


Equipment
Canon EOS 5d Mark III + Tamron 28-75mm f/2.8 + Canon Speedlite 430EX II + Reflexskärm
Fotograf Lina Flodins - Lina Flodins - Vattenporträtt - linafoto
51
Matilda

Älskar dig och dina bilder! <3

Amanda Jönsson

Fina bilder!

Annika

Snyggt!!!

Isabelle Olofsson

Hur har du tagit dessa?!

Emma Grann - Pluggar till FOTOGRAF

Superfint!

alma

sååå jävla snyggt!! älskar båda men sista var helt fantastisk! du är så vacker!

Beatrice Lööf

Åh vad fina bilder! Vad är det för eyeliner? Jättefin

Svar: Tusen tack!! Glitter eyeliner by H&M. Köpt för flera år sedan.
linafoto

S |FOTOBLOGG|

perfekt.

Maria Linnea

Häftiga bilder! :) Du är sååå begåvad!

Tyra

Åh så fint!!

Ebba

WOW Lina!
Helt fantastiskt duktig är du!
Du inspirerar mig verkligen :D
Tack för en awesome blogg.

Helena

Jag kommenterar inte så ofta, men nu var jag bara tvungen att säga att dessa bilder är riktigt snygga! Så fint med eyelinern! Du är väldigt duktig.

Amanda

Alltså Lina, du både fotar helt fantastisk och är hur vacker som helst! Din blogg är absolut en av mina främsta favoriter, finns så himla mycket inspiration att hämta här! :D

johanna

så snygga bilder, älskar den svartvita!

Julia

Skitbra Lina! (rent ut sagt). Älskar båda två!

Linda

Vackert!

Maria Orre

Wow. Jisses. Grymt läckert. Hur lyckades du ta bilderna? Önskar dig en toppen fin dag.

Malin Wallberg

Sjukt snyggt! Bra jobbat! :)

Lina

Så vackra foton!!

Mikaela Svarfvar

Wow! Så snygga bilder! :) Hur tar du bilderna? Fatta vilken ångest om kameran lossar från stativet eller glider genom händerna! :O :O

Becca

Andra bilden är perfektion!

my

Så jäkla coola bilder!

Matilda 17 år och rullstolsburen

Riktigt snyggt!

Emelie

Wow, wow, WOW! Du är verkligen bra på det här med självporträtt! Tack för all inspiration som precis rusade in i mitt huvud!

Koffe

Blev ju ursnyggt! Det där vita på ögonfransarna gav en liten touch av snö-frost-vinter-känsla till bilderna. Superb :)

elina

Så vackra bilder!!!

Elise-Fotoblogg

Verkligen jättevackra foton, gillar hur du placerar dig själv i dem :)

P.S Den musiken är så himla bra, "Sound The Bugle" är min favvo

matilda

Otroligt vackra bilder! Får själv lust att testa samma sak, tror tyvärr att jag skulle vara för klumpig för det... :D

Andrea iB ~Fotografering. Vardag. Drömmar. ~

Den sista bilden är verkligen grym!

Jag måste även få hylla dig lite. Jag drömmer om att bli journalist och fotograf (samt starta eget företag). Och jag måste säga att du är otroligt inspirerande! Varje gång jag klickar mig in här och ser nya bilder vill jag genast fotografera.

Tack för en otroligt bra blogg! Du får mig att kämpa starkare mot mitt mål.

Rebecka

Så himla fin är du kvinna! Grymt duktig med kameran också, jag avgudar dig.

Cornelia

Fina bilder, älskade de första också såklart

erica björkander

gryyymmma bilder! :)

Ellen (alatariel)

Va januari 2012? :D Verkar som om det var typ igår! Men sjukt snygga bilder!

AvantiLouice | Foto

Den andra bilden ser nästan ut som "The black swan". Skitsnyggt!!

Elin

Fina bilder!

Anna

Så snyggtttttttttt!

Raghda Harahsheh

åhh sjukt vacker du är och bilderna är fanatiskt fina! :D

David

Snygga, coola bilder! Fina ögon... check! Kreativt... check! Fint ljus och bild känsla... check! Bra gjort igen!

▲Sarah

Underbar sminking och underbara bilder!

Tobias

Fina bilder du tar. Av en slump hittade jag denna fotograf, Linn From. (www.linnfrom.com). Helt otroliga bilder gör hon och hon kommer nu ha en workshop på island. Ifall det är många intresserade så sänks priset. Än så länge ligger priset på 20 000 kr per student men man får en hel portfolio som duger för att ta sig in i modebranshen och tillfälle att få sälja in arbetet man gjort till stora mode-kedjor. Visa ditt intresse genom att mejla [email protected] så kanske vi får ned priset. :) /Tobbe

Julia

Åh så fina!

Tilde

Riktigt snygg med eyeliner, tummen upp!

Amanda

wow, grymt vacker!

Anonym

Hej! Har just börjar följa din blogg, och det första bilderna jag ser blir jag helt förälskad i. Så himla fina! Du har lungt fått en till följare!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder!

Kristin - Photography

Lite coolt är det allt att fota med vatten. Får nog bli ett projekt till våren fast med boomstativ.. Håller du bara i kameran?

Svar: Ett stativ hade varit gött på nå vis. Jag tog dessa handhållet :)
linafoto

Cassandra

Gud vad fina bilder du tar! :)

ANNA

ÄLSKAR dessa bilder!

Sofie

Så fantastiskt fina bilder!

Philippa

Vilka fångande bilder! Riktigt duktig både framför och bakom kameran!!! Går mitt första år på gymnasiet med inriktning Estet Media, tror och kommer säkert hitta bra inspiration, tips och en massa annat här på din blogg!!! Fortsätt med det du gör för det gör du riktigt bra!! Kram!

Stephanie Nyberg

Jag och en kompis provade din idé idag och här har du resultatet!
http://nnybergs.blogg.se/2014/january/en-claudia.html
Kommentera gärna vad du tycker :D