Jag vann en kamera!





Idag gick jag en promenad ner till stan. Tar 45 minuter att gå om man går i ett ganska snabbt tempo, så det är skönt att ha gångavstånd till centrala delarna av staden så man slipper ta buss och tunnelbana för att ta sig in. Jag gick till Kungsträdgården eftersom jag hörde för några dagar sedan att det var en Instagram-fototävling där idag. Så jag gick dit klockan 15:00 och fick vi reda på vilket tema som skulle tolkas. "Äntligen fredag!" blev temat och ja, då var det bara att försöka få en härlig bild. Medan alla andra var kvar runtom Kungsträdgården och fotade gick jag till Kastellholmen och fotade en bild på mina fötter framför Gröna Lund. Haha! Och vet ni vad?! Jag vann!! Det trodde jag inte. För er som inte följer mig på Instagram, HÄR kan ni se bilden :)

Superglad! Tack Panasonic, Fotomässan & Kamera&Bild!
24
Elin [ n e v n a r i e n ]

NÄHÄ?! Så man kan faktiskt vinna sånna tävlingar? Coolt ^^Och grattis! :D

wilma

Grattis!

Amanda [SPONTAN]

Grattis!

fannie karlsson

grattis! :D
Kan vara bra med en liten kamera också så slipper man släpa på systemkameran :) å bättre än mobilen :)

Amanda - vardag,foto,inspo,inredning,tips,vlogg

grattis till vinsten :D var ju en bra bild :D

Becca

Vad kul Lina!

Frida

Åh va najs! Grattis!! :D

Anonym

Grattis
fyfan va roligt när man blir överakskad :)

johanna

men vad kul, grattis!!

Amanda

Grattis Lina! :)

Vanessa Ljundahl

Men grattis! Kul för dig! :D

my

Vad kul grattis :D

M v p h o t o s

Oh vad kul! Vill också bara överraskas med en kamera ^w^

julia johansson

Grattis! :)

Jennifer Nilsson

Klockren bild för det temat - stort grattis! :)

skea

Vad roligt! Grattis :)

Tilde Alm

Haha, nej så coolt! Grattis!

Sarah Moberg

coolt :D vad kul att du vann, och grattis. bilden var väldigt fredag ;)

Alice

åhh vad roligt!! grattis!

Juliana

Alltid lika roligt att vinna något! :)

Jaqueline

Vad roligt, grattis till vinsten! Bilden var ju en klar vinnare. ;) Bra kamera du vann förresten, jag har en Panasonix Lumix dmc-tz 20 som resekamera och den är superbra!

P i X E L I E - Erica Pettersson

Grattis! Vad roligt :D

Calle Rosenqvist

Hej Lina - grattis till vinsten!
Här är en liten nyhet om vinsten!

http://www.kamerabild.se/1.523732

mvh
Calle Rosenqvist, Kamera & Bild

Annika

Grattis ^^