Crazy photo editing





Gjorde en konstig redigering på bilderna som jag la upp i det förra inlägget, men jag gillar det! Ska testa att göra liknande på kommande modell- och porträttbilder :) Bilder som kanske passar bättre med den här redigeringen.
31
Camilla

Läckra bilder!

Jaqueline

Häftigt det blev, gillar speciellt den första! Ska försöka mig på något liknande i framtiden..måste bara lära mig PS lite bättre först, haha.

johanna

I like them! udda och väldigt egna, men fina! :)

Ellen (alatariel)

Wow himla cool redigering! :D

Anna

Haha gud vad coolt! ;)

Jenni

Såå coola bilder!

Anna

Coolt!

Tilde

Haha coolt!

julia johansson

Vad coolt! :)

Rebecca

Jäkla coolt asså!

Karin

Haha trodde det var min telefon som inte laddade bilderna först!:D Gud va coolt!:D

ctinas

Det är för det hääääär du är så jäkla bra! Så stört jäkla kreativ och påhittig ååh

Vendela Nilsson

blev ju jätte fint! jätte coolt :D

Tora (torahansson.blogg.se)

Oerhört coola bilder :)

Erica björkander

Älskar typsnittet du har på inläggen, vad är det för typsnitt?

Grym redigering!!

Dhini

amazing editing

Becca

Göt å va crazy ibland :D

erika

Vad coolt det blev! Hur i all världen gör du?? :D

Jessica

jättefräckt!

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Supersnyggt!

my

Snyggt :)

Felicia

Åh vad häftigt! Det vore roligt att få se hur du gjorde :)

Josephine Foto

Mycket mycket snyggt!

Julia / into the storms

blev ju riktigt bra! :)

Ebba

Jättecoola bilder!

Fanny

Du är bäst på att redigera!

Linda ♥

Det blev riktigt fräckt ju (:

Ebba

Jättefin blogg! Kika gärna in på min blogg om du vill! :)

Amanda

konstigt men så coolt hah

Sandra

Gud så himla snyggt! Kan inte du visa hur du gör? :D

Charlotte

Riktigt coola! :)