Att åka ut och fotografera








Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 85mm f/1.8

Tog bilen ut på småvägar och letade efter en bra plats att fota självporträtt på. Jag ville åt solen och ett öppet landskap. Fann ingen plats jag kände "wow" för. Men det var skönt att ta en sväng för mig själv tillsammans med kameran. Just på platsen ni ser ovan blev det mest outfitbilder. Tog på mig mammas gamla jeans jacka som jag sytt en amerikansk flagga på. Har använt den en gång tidigare, men den ska absolut användas fler gånger till våren. Finare självporträtt-bilder i motljus kommer i ett inlägg framöver :)

Kika gärna på denna korta video som jag filmade med min iPhone när jag hade fotat färdigt.
54
Johan

Bra bilder.

Nikki's fotoblogg

Jätte charmiga bilder!!:D

Erika - fotoblogg

Jättefina bilder!

Isabell Edvinsson

Åhh vilken fin sångröst du har! Blir lite avis nu..

Alma

Fler videobloggar åt folket!

Rebecca

Tycker det är dåligt med fina vinterplatser i Karlstad. Men de gäller nog att hitta de dolda guldkornen.

Svar: Jaa sant! Får nog bli en tripp längre upp i Värmland någon dag. Där vet jag att det är fint :)
linafoto

Louisefoto

Åh har du skaffat körtkort nu? :)
visste inte att du klarade de
Grattis :)

Svar: Haha ja, har haft det i snart tre månader nu. Tack hihi :)
linafoto

Maja

Sjukt fina bilder! Dessutom är du jätteduktig på att sjunga, jag vill också kunna!

LOVISA [ foto & vardag ]

Så fina bilder & en väldigt fin Lina 😃

ragdis

vackra bilder :D

Emelie Petersson

Väldigt vackra bilder :-)

Elina

Fin du är på bilderna! :D

Linnéa

Nu blev jag sur! Inte nog med att du kan fotografera som en kung, så sjunger du som en fågel! Skulle du kunna tänka dig att byta plats med en 13 årig tjej, som inte gått ur skolan och är obegåvad på allt? Skulle vara väldigt snällt! Nej, men skoja bara! Ville bara att du skulle veta hur himla super duktig du är på att fota och sjunga!! :D

Alida

Ååh jag älskar försa bilden! Så himla underbar!(de andra är också jättefina, men ååh den första bilden!)

Ctina

så himlans fin är du lina! :)

MICAELAS

Åh så fina bilder!!

Louise

Jättefina bilder!

Clara

Va duktig du är på att sjunga!! Sjunger du någon gång mer än hemma?:)

Svar: Haha tack! Sjunger när jag är hemma själv och i bilen :)
linafoto

Garnstump (Madeleine)

Snygga bilder :)

Christian

Wow, vad snygg du är :)

linla.blogg.se

kan inte du göra en video där du sjunger? :)

Rebecka Vigren - Fotoblogg

jättesnygga bilder (:

Wilhelm Öhman

Fint ljus och bra skärpedjup. Hur har du fixat så att du har fokuseringen på dig själv?

Viktoria

Vad bra du sjunger! ;D

Bea

Den lilla videon var jättebra! :-) vackra bilder dessutom.

Juliana

Tänkte fråga varifrån jeansjackan är men läste sen att flaggan är sydd på av dig! Bra ide'!:)

Sofie

Finns det något du inte är bra på kvinna? :O
så himla fin sångröst, kan du inte göra en video där du spelat in en video där du sjunger mer? :)

Svar: Haha tack :) Nja, vi får se vad som händer. Inte just nu iallafall.
linafoto

Olivia

så himla fint ljus!

Tove K

Fina bilder blev det! (:

matilda

:)

my

Så fina bilder!
Jättefint sjunger du också!

Tilda

Vilka härliga bilder, som alltid på din blogg ;D

Julia Nilsson

Att åka ut och fotografera borde man göra oftare. Man blir ju så himla glad av det! :D

Svar: Ja, jag håller med!! Underbart är det :)
linafoto

Anonym

Älskar din blogg skiit mychet!! den är aas grymm. Du har väldigt fiint hår ocskå! Kram :) <3

Svar: Tack så mycket! :)
linafoto

Koffe

Hah, inte visste jag att du hade körkort. Där ser man! Man herregud du måste ha fryst ihjäl ju.

Hobbyfotograf - Amanda

Superfina bilder!

Simon G

Alltid gött att leta nya fotoställen! Fina bilder blev det med. :)

TB

Herregud! Du fick mig precis såå motiverad! Vill leva precis som du. Förstod precis hur mycket jag gillar att fota, den känslan liksom.. :)

Ps. Du är sjukt lik Amy Diamond, du pratar precis som henne också (har tänkt på det ett tag) ;) Och du är grym på att sjunga!

Maja

Så fina bilder! :D

Lina

ÄLSKAR dig blogg!! Skulle du kunna ha en frågestund? Vore jätte KUL!! :) kram

Johanna

FRYSER DU INTE KVINNA?!

Sofie

hejhej, jag verkligen älskar dina bilder !
du är sjukt duktig :)
men tänkte fråga hur du fått till dom där typ underrubrikerna (som tex "instagram")

kram :)

Anonym

Sköna bilder! Och filmen var bra den med :)

Jenni

älskar din outfit och ljuset på bildenra!

Kaffehörnan

Magiska bilder

▲Annika▼

Verkligen magiskt ljus!

Malin

Vad du sjunger fint! Du borde satsa på musiken =D

Sofie

Hej jag undrar vad den textstilen hete som du hade på bloggen i headern innan som var typ i stora bokstäver och ganska avlånga eller vad man ska säga :)

Laura

Jackan är helt gaaaalet snygg!! Och bilderna också, ljuset var såå fint ju!

klara

jättefina bilder! och din röst, vad bra den är!! kan inte du göra en video när du sjunger? :) kram

Alice - bilderbyalice

åhh vad fina bilder!
älskar när du gör videos :D
och shiit vad bra du sjunger!

Jessica Fotar

Jättefina bilder :)

Minna

Va gullig du verkar! :)

Tim

Gu' va bra du blir på bild :) snygg outfit !