Åk med mig på fotoresa!




Vet ni vad!! Jag håller i en fotoresa till Norge i augusti 2014 tillsammans med Fotoresor.se. Det var just Fotoresor som jag åkte tillsammans med till USA i somras, och den var grym! Nu ser jag fram emot att hålla i en egen fotoresa, där jag kommer att lära ut foto till ungdomar upp till 20 år.



Vill du fotografera i Norge i sommar?
Häng med och lär dig grunderna inom foto, ljus, landskapsfoto och redigeringstips i Photoshop. Vi kommer att åka på en härlig foto-roadtrip genom Norska berg och över forsar och besöka platser som Geiranger och Trollstigen. Vi kommer börja med fotoundervisning och frukost i den Norska inspirerande naturen innan vi sätter oss i bilarna och åker iväg. Vill du fotografera, få personlig coachning från mig, lära dig mina tips och knep och samtidigt uppleva norsk natur - Åk med på resan :) Läs mer och boka!








LÄS MER & BOKA
Fotograf Lina Flodins - Fotoresa - Intervju Linafoto - Lina Flodins - Lina Flodins Photography - linafoto - roadtrip - roadtrip USA
29
Iselin Renée

Så gøy :) Jeg bor i Norge :)

Johanna

waaah, lockande!!!!

Jojo

kul! :)

Vanessa Ljundahl

Men åååh!!! har alltid velat fara till Norge! Det är så vackert.. Ska definitivt kolla upp det här :3

Maria

Synd att det är så låg åldersgräns!

Hanna

Skulle så odontologi gärna vilja vara med, men jag är nog kanske lite för ung för det och har inte råd. Men det verkar vara en jättekul grej!! ;)

S |FOTOBLOGG|

Det hade varit jätte roligt! :D

Louice

Nu önskar man att plånboken var större!

Emma - Pluggar till FOTOGRAF

Hade åkt med om jag inte fyllde 21 ett halvår innan :(

LENA - foto og hverdag

så utrolig kult! jeg bor i norge selv :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

grym bild

Elin

Åhhh, det där lät otroligt lockande!! Tror tyvärr inte ekonomin räcker då jag ska på en annan resa under sommaren, plus att jag kanske jobbar i augusti... Önskar att jag kunde!

Matilda 17 år och rullstolsburen

Åh fy vad kul det hade varit!

Matilda

Åh så kul det låter! Skulle verkligen vilja åka! Tyvärr tror jag att varken klockan eller plånboken tillåter det :(

Fotograf Annie

Vad roligt :D Jag skulle verkligen vilja åka till Norge och fota :P Dock kan jag inte åka med på din resa, är lite för gammal ;)

Maria

åhh, vad spännande! är det någon gräns hur ung man får va? eller kan man haka på om man är 15? :)

Alexandra

Lockande att åka till Norge! Så otroligt fint.

Lars L

Du kommer inte ha någon resa för de som är något år äldre än20? :)

/Lars

Elin (Fotoblogg)

Åh så himla roligt det låter! Har tjatat på mamma i flera år nu att jag vill fara på en fotoresa till Norge. Måste verkligen höra med henne om jag får. Så himla roligt det verkar.

Måste man vara någon viss ålder för att delta? :)

Sara

Åh vad roligt Lina! :D Du är så grym!

En foto-roadtrip i vackra Norge hade inte suttit fel, tyvärr är man ju lite för gammal för att haka på ;) Får se till att ordna mig en egen resa dit någon gång :)

LOVISA [ foto & vardag ]

GUD VAD FIN BILD!!

Emma

Åhh så roligt! tyvärr så kan jag inte i år :/ vet du om det kommer vara nästa år också? :)

Svar: Augusti 2014 är denna fotoresa. Om intresset finns så vore det kul att ordna en till :)
linafoto

Natascha D

22 år :(

Anonym

Om man är typ 13 kan man fortfarande komma då eller går det inte då?

Frida

HEJ!
Jag skulle så gärna vela vara med på fototräffen inne i stockholm som va 1/2 dar. Men jag vet att platserna blir fulla på 2 sek. När kommer de gå att anmäla sig?

(vet att det är väldigt tidigt men det här året ska jag fan ha en plats ;P )

Annie

Ååh va kul! Tyvärr räcker inte ekonomin till,tyvärr :(

Mia

Asså ursäkta, vill inte låta sur eller arg; men tror du verkligen folk vill betala nästan 10.000 för vadå? Att åka på en fotoresa med DIG? Är själv 19 och även om jag inte har samma foto-kompetens som du har, så tror jag att det är vääääl att ta i när i begär 7000 kr för en enkel resa till Norge haha. Det måste ju finnas en gräns. Självförtroende är bra men håll huvudet nere på jorden; så jäkla bra är du inte heller. Om folk inte vill betala för en biljett till Blondinbellas föreläsningar tror jag knappast de vill betala för att åka med en tjej som aldrig läst vidare på högskolan.

Frida

Hej! Jag undrar vilket program du använder för att redigera dina filmer :)

Hannah

Har tillslut lyckats övertala mina föräldrar om att få åka med. Ser såååå mycket fram emot att få åka till Norge nu! :D

Svar: Åh vad roligt :D Kommer bli en magisk resa med massa fotoprat!!
linafoto