Just nu: Plåtar bröllop




Hela dagen idag till sent på kvällen är jag borta och fotograferar detta parets bröllop.



Missa inte!!
Imorgon (söndag 18/8) klockan 19:00 kommer jag att ha en liveshow där ni kan snacka med mig. Eventuellt kommer en gäst in också! Det var längesedan, så det kommer bli kul :D
Bröllop - Bröllopsfotograf - Rottneros Park - Sunne
8
Mika

Hej! Skulle du kunna göra ett inlägg om vad man bör tänka på när man fotograferar bröllop? Skall själv testa på det snart och tvekar inte på att dina tips hade underlättat! :)

Ellen (alatariel)

Låter himla kul! ^^

Anna

Åh vad skoj!

Maja

Vad kul! :D

Becca

Spännande !

S |FOTOBLOGG|

Jag vet vem gästen är hihi

Susie

Hej! Du har såååå otroligt fina bilder! Har du några tips till någon som skulle vilja börja ta bilder? Vad ska man ha för kamera? VIlka program ska man börja med? Det känns som en stor djungel och jag vet inte riktigt vart man ska börja...

Susie

Hej! Du har såååå otroligt fina bilder! Har du några tips till någon som skulle vilja börja ta bilder? Vad ska man ha för kamera? VIlka program ska man börja med? Det känns som en stor djungel och jag vet inte riktigt vart man ska börja...