Tjejkväll i regnet


Idag var det tjejkväll på stan så jag och Moa åkte självklart dit för att shoppa. Och det regnade...


Eftersom vi båda hade handlat för 500 kr var så stod vi i världens längsta kö för att få en goodiebag. Wiiee!!


Broken Door var i MittiCity och spelade. I like their music!


Sedan var det bara att vänta på skjuts hem i det regniga höstmörkret.


Är iallafall mycket nöjd med kvällen, sällskapet och mina köp. Nu ska jag sätta på en riktgit mysig film och smaska i mig glass :)) Och chipspåsen och chokladen man fick med i goodiebagen... eller kanske inte..
47
Lisa

Gud vad mysigt! Jag gillar verkligen bilderna, speciellt den översta bilden med kängorna, riktigt häftig :)

TIDSTJUVEN

Vilka härligt höstiga bilder! :D Låter som en väldigt trevlig kväll.

E L I N F E L I C I A S

åh, önskar att jag hade varit där!

joanna-livet med asperger

var med ut en sväng och det var mysigt trots blä vädret:)

Fotograf Annie

Mysiga bilder det blev i regnet :)
Kul med shopping :)

Erika - fotoblogg

Va kul! Väldigt mysiga bilder, och gillar dina skor på första bilden :)

Natalie

Vilka härligt mysiga bilder!

Frida

Ganska perfekt väder för shopping ;) Älskar bilden på dina skor!! :D

E

Karlstad? Jag menade att åka dit men är pankare än Expert

Olivia, foto o skapande

Men mysigt ändå med regn va? :) Fina bilder!

erika

Ser nog ut att ha varit riktigt trevligt trots regnet! :D

julia johansson

Fina bilder! :)

johanna

åh broken door <3

Sandra - Breakaway

Snygga kängor!

Anna

2 första bilderna är så fina! :)

Sara Björk

Så mysiga bilder!=)

matilda

trevligt

Therese

Mysiga bilder :)) Kan du inte visa vad man fick med i goodiebagen? *nyfiken*

Svar: Haha det var inget speciellt egentligen. Chips, choklad, kaffe, disktrasor, och några erbjudande på resturanger "Ät 2 betala för 1" typ :)
linafoto

Becca

Hade också tänkt gå dit, men kände att jag inte hade lust att gå runt där i regnet :P

Alica

first and last photo is absolutely charming

agnes

Fin blogg!<3 :D

Emma

Fina bilder!

Laura

Åh vad mysigt! Fina bilder också ju!

Sofia Photography

Du tar så fantastiskt vackra bilder! Har bara fotat lite mer än ett år men läst massvis av fotobloggar. Du är helt klart en av favoriterna!

Maria

Varkar ha varit hur mysigt som helst!! Härliga bilder, gillade verkligen första och sista bilden!!

mary

Mysiga bilder :)

Juliana

Låter som en rolig kväll:)

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Åh vad kul! Vad var det mer i goodiebagen?

Anonym

hej! har länge läst din blogg och blivit inspirerad flera gånger! du fotar väldigt fint!! :)
har själv också börjat blogga nu, tack för all inspiration och fortsätt att vara så som du är!

gillar spec den sista bilden, så mysig!

Anonym

hej! har länge läst din blogg och blivit inspirerad flera gånger! du fotar väldigt fint!:))
har själv också börjat blogga nu, tack för all inspiration och fortsätt att vara så som du är!

gillar spec den sista bilden, så mysig!

Mangaloppan-Foto

Åhh, älskar alla bilderna!
Jag tycker nästan att det är mysigare i stan när det regnar.

Antonia

Du har så fruktansvärt fina foton! Helt sjukt!

Jenny

jättefina bilder du tar!

Marte Kristine - Photography

Så fine bilder :)

Julia

Ser trevligt ut trots regnet ju! Älskar färgerna i bilderna :)

linnea

kan du inte visa vad du köpte och vad som finns i goodiebagen? snällaaa :D

Anonym

har du instagram snygging?

Claudia

Gud vilka snygga skor !:D vart har du köpt dem ?

Svar: Tack! :) Hm, tror det hette Skokanonen för typ 2 år sedan.
linafoto

lollo

Du har en sjukt fin blogg! Skulle du kunna gå in på min och kommentera? :)
Kram

FotoRosa

Underbara bilder! :D

Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! Gillar speciellt de två första bilderna! :)

Johan

Bra bilder.

Amanda Ekström

Helt sjukt fina skor

marika

Hej fin blogg du har, får vi lägga upp bilden du har tagit på broken door om vi länkar till din blogg? :) har du fler bilder? filmade du något? :)

M ä r t h a . V

Åååh, så mysiga bilder! ♥♥♥ Broken Door, de är så himla duktiga, verkligen skitbra! :D <3

Clara

synd att man får vara så duktig som dig på att fota!

Helene

Hej. Hur har du tagit din sista bild i inlägget? Hade du stativ? Vilka inställningar hade du på kameran?
Det är en jättefin, stämningsfull bild och jag skulle gärna vilja ta något liknande.

Svar: Jag höll kameran väldigt still (lutade mig mot en vägg för att stödja mig bättre). Sedan hade jag högt iso :) Som tur är klarar min 5dMarkIII av höga ison utan att det direkt syns på bilderna.
linafoto