Three adorable dogs

 
Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 85mm f/1.8 och Canon EF 70-200mm f/4L USM
63
Hanna

Åå så stiliga hundar! Duktigt fångat, det är svårt att få djur på bild!

Ronja

Åh gillar sista bilden lite extra mycket, jättesöt! :)

Elin - Fotoblogg

Åh, jättefina kort.
Gillar den sista bilden, den har det dära lilla extra!

Melinda

Jätte fina bilder! :)

Esmeralda Edenberg

Åh så superhärliga bilder! Älskar den översta! :')

nicole

åh så fina! Gillar speciellt den sista bilden haha :)

▲L I N N

Riktigt fina bilder :)

Irene - kommenter gjerne tilbake :)

Nydelige bilder!

Jessica Fotar

Jag älskar verkligen den sista bilden :)

November

åh vilka charmtroll!

Olivia, foto o skapande

Vilka coola bilder! Gillar att det är i svartvitt :)

Louisefoto

gud va fina bilder

matildaH

Nåå, jätte fina bilder och jätte fina hundar.

Emma

Gud så söta bilder!

Sara

Så söta!

Fina bilder också :)

Lina Tsutsumi

Hur får du till så att bilderna blir sådär snygga? Att det liksom nästan lyser? haha jätte dålig förklaring, men det gör de ju (:
Måste också fråga. Har ni en studio där ni fotar?

Svar: Jag överexponerar alltid mina bilder lite. Då får bilderna finare färger och finare ljus :)Har ingen studio, bara en extern blixt som jag brukar använda när jag fotar modeller eller mig själv inomhus :)
linafoto

MATROS

Åh så fina hundar!

Maria

Naaaw!!! Gillar verkligen den sista bilden på den lilla vovven, ser ut som blåsväder, hihi :)

Rebecka Vigren - Fotoblogg

åh va söta! :)

M ä r t h a . V

Åååh, gud så fräna bilder! Älskar dem :D

E L I N F E L I C I A S

fina bilder!

Becca

Jättefina bilder !

Carro

Jättehärliga och fina bilder Lina! Som alltid ;)

Carro

så sjukt söta!:))

Simon Glimholt

Underbara bilder, speciellt den sista haha så cool. =)

Antonia

tredje bilden var väldigt fin! :)

Sofie DJ

Mysiga bilder! Min favorit är den i slutet ^_^!

Casowa

Fy sjutton vad söta! Och fy sjutton vad mysiga bilder! Påminner mig om att jag har en massa bilder på fyra små söta valpar att redigera till deras ägare. Jag måste nog börja leta efter folk som vill ha bilder på sina hundar och fotografera dem, för det var verkligen jätte kul nu sist.

Maja

Hej! Älskar din blogg! Läser den varje dag!
Du tar jätte fina bilder!:D
Men skulle du kunna göra en video med nån kompis där du dansade till Gangman style?:]

emelie

Hejsan! Du tar verkligen fantastiska bilder, jag själv älskar att fotograferar och skulle verkligen kunna tänka mig att arbeta med det i framtiden. Hur kom det sig att du startade ett eget företag och hur gjorde du för att komma igång med allting? :) Kramar från mig.

Svar: Tack Emelie :) Jag hade fotografering som hobby och sedan ville folk ha mig som fotograf och fler och fler ville det så då startade jag.
linafoto

Frida

Så himla söta, fint!! :)

Ellen (alatariel)

Hihi vad söta! Och du har lyckats ta så bilder av dem. :)

Alice - bilderbyalice

jätte fina bilder!

Hanna S

Hejsan vilken jättefin blogg med underbara bilder!
Tänkte också säga att jag har en fototävling på min blogg det sklle betyda GULD om du var med i den!
Reglerna är enkla!
Direktlänk: http://hannaasundin.blogg.se/2012/september/fototavling-med-tema-natur.html#comment
Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer!

Marita

Utrolig vakre bilder! :D

Tove

Awww, vilka söta hundar och vilka fina bilder! :D

Fotograf Annie

Mysiga och fina hundbilder :)

Anonym

Love this blog post ... ♥♥♥

Agnes

shiiit vad sjukt fina bilder!
Du är galet bra Lina!!

Julia

W O W . Det är sällan jag kommenterar inlägg men nu var jag bara tvungen. Vilka bilder, fantastiska!

Sara - Ensamstående mamma

Wow, vilka helt otroliga foton!

favoritskvaller.blogg.se

Hej, har startat en ny skvallerblogg. Där kommer de skrivas om mina favorit bloggar men oxå bloggar som ni vill att jag ska ta upp :) De behöver inte vara några kända bloggar utan någon ni tycker om eller vill ska synas mer :)

Kika in och ge tips :)

Nessie

woah, fotomodellshundar :O ;) jättefina :D

Joanna

Superdupersöta <3
Du är så sjuukt duktig på att fota och dina bilder är alltid jättefina! :D

Joanna

Superdupersöta <3
Du är så sjuukt duktig på att fota och dina bilder är alltid jättefina! :D

Emmelifoto

Tokgillar bilden längst ner!

Karin

Aww, bilden längst ner är så söt!^^

Gud du liknar Aria från Pretty Little Liars!:o :D

Elin

Åh vilka otroligt fina bilder!

Matte

Älskar bilderna Lina! Du lyckades verkligen fånga dem på bild:) Sista bilden är sjukt rolig!!!!! Hur många ska jag välja...?

Lovisa Lindström

Åh GUD vilka bilder! Dessa var något alldeles extra! Märks på bilderna, genom dom, att du gillade å ta dessa bilder! :) Du hade säkert kul när du gjorde det också! :)

Nathalie - Fotoblogg

Haha nämen gud vad söt den sista och tredje sista bilden var! Otroligt.

David (fotoblogg)

Snygg svartvit, gillar sista bilden ;)

Fotograf Benedikte Bull

Herlige bilder!

Towe [fotoblogg]

Hur fick du alla hundar att titta upp? Jag får aldrig mina att göra det och jag hade tänkt fota dem i helgen! ;)

Svar: Ägaren hade godis och lockade dem med haha :D
linafoto

Sarah

fina bilder =)

Tilda

Du är så grym på att fota och jag får verkligen all min inspiration från dig, du är superbra!

Tilda

Glömde skriva min blogg :)

Ida

Härliga bilder! Kul att se bilder som både är fina och har lite humor.

Alice

Fina bilder. Har du tagit dom själv?

Svar: Tack! Ja jag har tagit dem själv :)
linafoto

Sofia

Åh va fina :?

Tobias Fischer

Underbara bilder! Du får det att se lätt ut att fotografera hundar ... men det är det inte. Grymt jobbat!

jessica

vilka otroligt gulliga hundar! har kollat genom din blogg lite för jag är också fotointresserad så din blogg blev intressant :D

Jenny

Åh, vilka fina! Härliga foton!