Moa Hedman










Utrustning Canon EOS 5D Mark III + Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II
Modell Moa Hedman
 
Hade en liten fotoshoot med Moa igår. Vi skulle se på film.. men vi var mer taggade på att fota, så vi körde på det istället. Älskar skuggan som bildas under käken och det starka ljuset rakt på ansiktet. Har börjat gilla blixt mer och mer, så jag funderar starkt på att köpa mig en studioblixt som jag kan ta med mig utomhus och fota med. Känner mig lite begränsad med den externa blixten jag har nu. Ska ta och kika runt lite!
 
Vad händer idag då?
Redigera klart 220 bröllopsbilder och skicka iväg. Dags att börja då Lina!!
 
 
Förresten, ni har väl inte glömt det grymma erbjudandet från Pagina.se? Gäller fram till 15/9. Läs mer HÄR!
Canon - Moa hedman - USA - america - canon speedlite 430EX II - photography
38
Frida

Jätte fina bilder!

Mangaloppan-Foto

Jag förstår inte hur dina bilder bara blir finare och finare!

Emma

Härliga bilder!

Becca

Snyggt!

E L I N F E L I C I A S

grymma bilder!

Sara Björk

Jäklar va snyggt!

M ä r t h a . V

Häftiga bilder! :D <3

Amanda

Fantastiska bilder!!

anna (FOTOBLOGG)

wow vilka bilder!

MatildaH

Snyyg

▲L I N N

Fina bilder! :)

Elsa (fotoblogg)

fina bilder :)

November

jätefina bilder! :)

Ellen (alatariel)

Jätte nice bilder! :)

Malin

Åhh, min allra första kamera var en Yashica som jag fick när jag fyllde 7 år. Jag avgudade den. Hade kvar den hur länge som helst. Den var hur bra som helst, tack vare den började jag älska att fota tror jag.

Julia

Riktigt snygga bilder! Har fastnat för den med hatten. Hennes ögon är fängslande och gör sig väldigt bra med det gråa! Grattis till kameran också! :)

Björn

Så himla kul med blixt och även utomhus,,,kanske denna Quantuum Studioblixt R+600 Dual Power, inkl batteripack för runt 3000:- kan vara intressant att börja med? http://www.cyberphoto.se/?http://www.cyberphoto.se/info.php?article=129057

Felicia

Jätte snygga bilder Lina:)

Fanny

Superfina bilder, hon liknar Perrie Edwards i Little Mix ! :)

Jeanette

hej! jag är en driftig och glad tjej som precis tagit studenten. jag har varit ute på arbetsmarknaden en lång tid under mina studier . Jag har länge tänk och vill nu ta steget till att bli egen företagande. har du några tips ? som bidrag och hur man får de .. och hur man går tillväga:) kram

Svar: Här kan du läsa: http://www.skatteverket.se/foretagorganisationer/blanketterbroschyrer/broschyrer/info/462.4.39f16f103821c58f680007865.html :)
linafoto

mary

Älskar verkligen dina bilder, du är grymt duktig :)

Simon Glimholt

Grymma bilder! Gillar speciellt den första, "old school camera"! :)

claudia

underbara bilder!

Ellen

Älskar bilderna! Kan du visa hur du fotade dessa? Grymt intresserad! Och hur du redigerade bilden! :)) <3

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Grymma bilder!! :D

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Supersnygga bilder! :D

Annika

Najsiga bilder :)

laura

åh vad snyggt det var med usaflaggan bakom, hon ser ut som hon kommer från hollywood, haha. Snyggaaa bilder helt enkelt!

jag har precis startat den här bloggen och är i behov av läsare, någon som skulle vilja titta in? <3 http://fancyphotography.blogg.se/

Linnéa

Hon var sjukt lik Reese Witherspoon på sista bilden!

Elaine

Häftiga solglasögon!

emelie

så himla fräcka bilder!! älskar brillorna

Emelie

Var har du köpt solbrillorna?:)

Svar: De är köpta från upbrand.se :)
linafoto

Lowa

Gud vad duktig du är

sara! :)

vart har du köpt glasögonen, så sjukt grymma !

Svar: De är köpta från upbrand.se :)
linafoto

JustinaVeraMaria

Love, love, love your photos.

filippa

Fina bilder!

Hilda

Grymt snygga bilder!! Kolla gärna min blogg! kram