Fjärrutlösare Canon RC-6

 
Äntligen har jag köpt mig en ny fjärrutlösare! En som nu fungerar. Min andra var helt glapp och jag var tvungen att trycka runt 50 gånger för att den skulle ställa in skärpa och ta en bild, vilket gjorde att jag la den åt sidan och fokuserade manuellt så man fick gissa sig till vart skärpan var. Den nya fjärrutlösaren kommer underlätta en hel del när jag tar självporträtt i framtiden :) Canon RC-6 heter denna och kostar 219 kr.
31
Madeleine

Härligt! Inte dyr alls heller ju :)

▲L I N N

En sån har jag och den är urbra :)

Maria - Min väg till fotograf

Den är superbra, jag har den! :D

Elvira

Åh, en sån har jag också! :)

Malin

HAr en likadan och den är awesome! :)

hannaemilia

Vilka kameror kan man använda till den?
Eller alltså vilka märken till canon?
Letar efter en, men hittar ingen utan sladd som passar min canon Eos 1100D,

Mangaloppan-Foto

Vad kul!
Jag tror att det är den jag har, annars har jag en äldre! :)

Mia

Den har jag med och är supernöjd med den =)
Ha en fin kväll..

Kram Mia

Erika - fotoblogg

Min fjärrutlösare har börjat krångla den senaste tiden och spelar ingen roll hur många gånger man byter batteri.. Så funderar på att köpa den på bilden :)

Simon Glimholt

Vad gött med en ny fjärr! Fungerar den även till video eller enbart för stillbild? :)

matilda

cool bild

matilda

cool bild

Annika - Foto - Musik - Konst

Har också den, den ligger så bra i handen!

E L I N F E L I C I A S

åh, vill också ha!

wilma

hej, jag har en nikon, kan inte du berätta hur man startar & använder en fjärrutlösare? snälla tacksam för svar :)

M ä r t h a . V

Gud så fuskigt! :3

Amanda

Hej! Vet du om den fungerar till Canon EOS 1100D?
Tacksam för svar, jag har letat efter en jätte länge! :)

Anonym

Jag har exakt lika! YESSHHHH, typ överlycklig

Becca

Haft flera olika versioner av fjärrutlösare och de har aldrig funkat som de ska..ska också försöka hitta en ny tror jag!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

skönt, en fjärrutlösare är verkligen ett måste vid självporträtt (:

Maria

Ställa in skärpan manuellt, jisses, måste va jätte svårt? Jag tycker det är nog svårt att få till bra självporträtt trots att jag har samma fjärrutlösare som du köpt :-/ Men förra veckan så tror jag att jag fick till något iaf :)

Rebecca

Men folk, googla. Detta är det första jag fick upp.

http://www.scandinavianphoto.se/produkt/10441709/fjaerrkontroll-rc-6

lisa

bara en random fråga, vad använder du för hårprodukter? typ shampoo, balsam och hela köret? ditt hår är verkligen sjukt fint!

Svar: Jag kör på detta: http://i.ebayimg.com/t/Duo-Schwarzkopf-Gliss-Hair-Repair-Ultimate-Volume-Shampoo-and-Conditioner-/00/s/MTAwMFg3OTU=/$%28KGrHqF,!okE9mN80O6yBPfG%28G09Eg~~60_35.JPG
linafoto

Michaela Lundgren

Najs, jag läängtar tills jag kan köpa mer utrustning till min Canon. Det första på listan är ett minneskort, och sen ett objektiv :)

Laura

jag har den, den är superbra! :D bra köp :3

s |FOTOBLOGG|

jag tycker att du ska göra bloggen lite höstig :D

Ellen

Jag har en såndär!! Den är hur bra som helst!

Tove

Ooo, jag borde också köpa en ny fjärrutlösare, haha!

Olivia, foto o skapande

Vad kul, hoppas det går bättre nu då! :)

Sissi

skönt att ha en som fungerar! jag har också den där :)

laura

Hur kopplar man fjärrutlösaren till kameran? Tacksam för svar för jag har köpt en och vet inte riktigt hur man gör :D