Bildbomb - Horses



Canon EOS 5d mark III + Canon EF 85mm f/1.8
Location Karlstads Ridklubb

Ingen kopiering av bilderna till Internetstall eller liknande. Strängt förbjudet!
Hoppas ni förstår varför jag har logga på mina hästbilder!
60
agnes

Hej!
Fin blogg med fina bilder:)
Kolla gärna in på våran blogg!
Kram Alva o Agnes

sara

Grymt fina bilder! :) Älska hästar! :D<3

Sara

Jättevackra bilder :)

Becca

Jättefin bildbomb !

Matilda

Jätte fina bilder!!!

Anonym

Jobbar du på max?

Svar: Haha nej?
linafoto

HANNA

älskar dina bilder!

Anna Karlsson

Riktigt fina bilder

Anna Broman

Åh så vackra foton!

Ellen (alatariel)

Underbara bilder! Och hästarna är så fina. :)

my

sjukt fina bilder ! jag skulle ha bott närmare för då hade du lätt fått kommit och fota mig med en häst!

erika

Gotta love'em! :D

Marita

Nydelige bilder, det er de alltid :)

▲L I N N

Urfina bilder! :)

Sarah

Jättefina bilder! Grattis, du är med på listan av dem mest besökta! Din blogg är otroligt bra :D

Erika - fototävling på bloggen

Vilka fina bilder! Gillar ljuset på dom :)

claudia

va fin den vita hästen är!

Minna

Jättefina bilder och fin blogg!!:)

minabrun - photo

Så fina bilder!

B E C C A J O N S S O N

hur fina bilder som helst! :o

marthe

Wow du er rå flink ;) Lina kan du lage en video hvordan du tar hestebilder ,) du må virkilig ta mere bilder hester

Emma

Superfina bilder!

Madeleine-Fotoblogg

Åh vad du är duktig Lina!
Alla bilderna är sjuktfina!

Johanna

Hej lina ! Nu har jag skickat ett mail till dig ang modell grejjen . Svara gärna när du har läst det, även om du inte skulle vara intreserad . Bara så att jag vet att du fått mailet! Mvh Johanna

Vendela

Jättevackra bilder :)

e m m a l a r s s o n ♥

otroligt fina bilder!

Agnesita - foto och teckning

Riktigt fina bilder! Hästar är så fina! ^^

REBECCA

Hej :) Lust att göra ett bloglovin byte? Kram Rebecca

Michaela

Åh så vacker den vita är! :)
Otroligt fina bilder.

Jessica Fotar

Fina bilder! :)

Eriica

Jätte fina bilder! :)

emilia

kan du inte skriva ett inlägg lite om vilka inställningar du brukar ha till hästbilder?

Elina

Find Bilder!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Vilken härligt bildbomb! (:

Susanne-Hobby fotograf

fantastiske bilder! Hester er vakre dyr :)

Mia

Lite nyare och liiite bättre! Kolla gärna in den:)

E L I N F E L I C I A S

jättefina bilder!

jessica

otroligt fina bilder och vackra hästar :) duktig som fotograf är du!

Josse D

Bilderna på skimmeln var verkligen jättefina! Vilken sommarkänsla man får.. (även om det ösregnar ute nu)

Tove

Många fina bilder! :D

Hildana

Guud va fina!!

Anna

Fina bilder! Vau! :)

Men ditt namn på fula platser

Cecilia Tagerud

Världens finaste djur! Superfina bilder :)

Anna

Med vau att de är faktist fina, med fokus och allt. I den sista älskar jag hästens position.

Personligen stör det mig att ditt namn är mitt på bilden. Man fokuserar på den för mycket, t.ex min egen lagar jag på kanten, oftast ner om det inte finns något viktigt där.

Antonia

väldigt fina bilder på fina hästar! :D

MICHAELA D

Men åh, så snygga bilder!

Sur jag blir, massa kommentarer har hamnat i spam-mappen så jag missat dom, men iaf... Det SKA bli ändring på det när bloggen flyttas! Kommer bli gryyyyymt. :D

Madde

Kan du inte ta fler bilder med hästar? Bilderna blev jättefina!

November

Jättefina bilder, gillar speciellt den sista! :)

Matilda

Fina bilder! vad använde du för inställningar när du fotade? :)

Svar: Det var lite olika men jag hade så stor bländaröppning som möjligt (så litet tal som möjligt, mellan 1.4 och 2.0 hade jag). Sedan justerade jag slutartiden efter det.
linafoto

Alva

ska du bli modell?:)

Sarah

fina bilder på hästarna =)

Molly - jmphoto.webblogg.se. ♥

åh vad fina bilder!

Suzette - MIXAMER.SE

Vilka vackra bilder!

Förstår att du sätter namn på dem, man vet aldrig vad det finns för fräcka människor här ute!

Matilda

Hej Lina! Jag vill börja med att säga att jag tycker att du är en sjuuukt duktig fotograf! Jag älskar själv att fota och jag undrar hur du får ett då fint ljus i dina bilder? Om det är inställningar på kameran eller om det är när du redigerar. Det skulle vara jättekul om du visade det någon gång! :D

Svar: Jag överexponerar mina bilder lite i kameran, då blir det mycket finare ljus och färg i bilden!
linafoto

Marte Kristine - Photography

Så mange fine bilder :)

Amanda Persson

Åh vilka fina bilder, är inte förtjust i hästar men diggar verkligen dessa bilder :)

Lina

Hej Lina! :D Härligt namn där!
Tänkte bara fråga om den gråspräckliga hästen heter Spot? Känner nämligen igen hästen, då min kompis sköthäst ser ut just så. :D
/Lina

Svar: Japp det är Spot :D
linafoto

Theresia [ f o t o g r a f ]

fantastiska bilder! :')

Astrid Persson

Hej totalt ÄLSKAR dom här bilderna.

Hoppas att du läser detta nu men jag undrar om du kan göra ett inlägg/film om vilka inställningar du brukar använda när du fottar hästar och sen om du gör någon redigering, om du kan visa det ;)

Kram astrid
Tacksam för svar

Anonym

hej! Kan inte du skicka bilderna på krk-hästarna till [email protected] så kan de även visas på krks hemsida. Självklart så kommer det stt stå att du har tagit bilderna. Det är jättefina bilder!!