Andrea & Niclas - 15 september 2012


Canon EOS 5d mark III + Canon EF 50mm f/1.4

Här ovan kan ni skåda några av Andrea & Niclas bröllopsbilder som fotograferades idag under deras stora dag. Ska ta och börja rensa deras bilder imorgon. Nu tar jag paus från datorn och går ut och springer :)
19
Lovisa - foto

så fina bilder! du är så himla duktig!

Elsa (fotoblogg)

Jättefina bilder :) <3

Ellen (alatariel)

Vilket härligt par och bilder! Gillar speciellt mycket de tre första bilderna, haha. : D

MAJALBERTINA - SWΔG.

Så himla fina bilder! <3

Sara

Jättefina bilder! :)

Lisa

Riktigt fina bilder! Gillar verkligen att läsa din blogg, den bjuder verkligen på alla typer av bilder! :)

Systrar I Jeans

Jätte fin blogg! :)

POOS

Riktigt fina foton :) färgerna är underbara!

MatildaH

FInt

linnjones.com

Tøft! Kreativt par ser det ut til å være også! :D

Photos by Sigemo

Åh vilka fina bilder!

Evelina

Hej! alltså din blogg är så SJUKT BRA!! Applåder... haha. Men jag har nyss startat en ny blogg ( har hafft miljoner andra).. men jag undrar om du kan gå in och se vad du tycker om den? Jag fotar, Rider, Kompisar jag du fattar? Men min blogg är inte så himmla bra, så om du ville kolla ipå den skulle jag vara tacksam!:) Ha en bra dag!!// Evelina

Undertecknad Ingen

vilka charmiga och personliga bilder :)

Sara Björk

Grymt snyggt!

Sanna Andersson

otroligt fina bilder och vilket fantastisk hår han har =)

kaffehörnan

Underbara bilder

Linda

härliga bilder!

katarina

Hej, råkade komma in på din blogg när jag sökte på foto, vilka underbara bilder! Du är fantastiskt duktig! :) Jag sitter och spånar på att köpa ett nytt objektiv. Jag fotar bara som fritidssysselsättning, men vill ha något bra objektiv för mera närbilder, porträttbilder. Har du något att rekommendera? Jag har en Nikon D90 och har idag, objektiv Tamron 18-270 F/3,5-6.3.

Svar: Ett 50mm f/1.8. Ett riktigt prisvärt objektiv som du kommer bli nöjd med :))
linafoto

Sanna

Hej! Du är superduktig!! Fotar du alltid på manuellt läge- hur tänker du då, kring inställningar? Tips?,vore super om du kunde göra ett sånt inlägg..

Svar: Ja det gör jag! Jag tänker hur ljust/mörkt motivet är ock exponerar utifrån det. Tänker också på om jag vill ha bilden ljus eller mörkt :)
linafoto