Worldwide Photo Walk



Igår var jag på Worldwide Photo Walk här i Karlstad. Många fotografer runt om i hela världen gick runt och fotograferade under samma tid. Läs mer här! Sedan kommer det upp lite tävlingar där man ska skicka in sin bästa bild som man ska tävla med. Vilken av dessa bilder tycker du blev bäst?
60
Filippasfoto

Jag tycker den sista! :)

Emma

Jag tycker att den tredje blev bäst!:)

Sandra

Jeg likte alle, men kanskje det første og det siste aller best!

Mia

Och då skall jag vara motvallskärring (nästan iaf).. >Ha ha.. Jag gillar alla bilderna men den med rosten, den tredje bilden.. Den är höstig och murrig i färgerna och har ngt jag fastnar för..

Kram Mia

Juliana

Nästsista:)

hilda

nästsista tycker jag!

Elvira

3an eller 4an! :)

Ronja Andersson

Jag gillar andra bilden, vet inte riktigt varför men ah :)

Sara

Gud vilka snygga bilder! Jag gillar 2:an & 3:an mest :)

SSANNAALICIA

Jag gillar verkligen bild 1 & 3, superfina! :)

SSANNAALICIA

Jag gillar verkligen bild 1 & 3, superfina! :)

Alva

Den sista är min favorit :)

challi

nästsista tycker jag :)

Sigrid Egevang

Meget vellykkede billeder alle sammen, personligt er jeg helt vild med det sidste billede! :D
Hvor lyder det sjovt med den Photo Walk! Det må være fedt at gå rundt med en masse andre fotoentusiaster :)

Lisen

Den andra eller tredje :)

Ann

Hej gillar den 2:a bilden den är speciell.

ha de bra // Ann

matilda

coola bilder

Lisa

2an var jättefin!

Evve-Normal is boring!

Det går ju inte välja, alla e lika coola och snygga :0 kan du inte skicka in alla?? haha ^^

Tintin

Gillar alla, men tvåan fastnade jag för lite extra :)

Becca

Vilken kul grej !

Rebecka

Gillar den näst sista bäst!

Frida

Fjärde! :)

My♥

jag tycker den första är bäst, annorlunda osv :D

Malin Sirviö

sista! :)

Linnea

den första och den sista :)

Rebecka Vigren - Fotoblogg

2,3 eller 4:e! :)

S u s a n n e ✿ F o r s

Stenarna, helt klart!

Fanny

Alla är fina men 2 och 3 föll jag för!

Linn Ida Elisabet Ekman

Fina bilder! :)

Emma

Snygga bilder! Älskar ettan!

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Den första var riktigt häftig!

Tova Grimes Hirsch

den andra bilden :)

Frida norberg

den första eller andra tycker jag va super coola :)

Mathilda & Wilma

Nu har vi precis startat en blogg tillsammans, titta gärna in & lämna en kommentar!

P.S Suerfin blogg & bilder!

Ellen (alatariel)

Så svårt att välja! Alla är så fina! :) Men gillar den andra och fjärde! ;D

Emelie Wahlund

Första och tredje gillade jag mest :)

Bella

2!! :D

Ebba

ASFINA allihopa, men trean och fyran var allra bäst enligt mig! :D

E L I N F E L I C I A S

den tredje!

fröken K | vill bli amatörfotograf

Jag gillade den svartvita med stenar. De blev så ruffigt skön på nåt sätt.
Jag gick den promenaden i Oslo men mina bilder blev lite mer naturpräglade, och dessutom är jag inte i närheten av att vara lika duktig som dig...: http://facutvivas1.wordpress.com/2012/10/14/bildregn-oslo/

Matilda

Fjärde!

Tom Aafloen

Varför har du inte med den lite överexponerade med gula höstlöv? Den gillade jag!

Frida

Va kul! Jag gillar nog mest den sista, underbar färg och formen är skön.

Johan

Den tredje är underbar! Älskar färgerna och det lugna ljuset!

Anna

3e eller 4e! :)

joanna-livet med Aspergers syndrom

älskar färgerna i den längst ner

jenno

mitten

jenno

mitten

Natalie

Åh den andra bilden var fräckt gjort :)

Bell-Eve

Jag gillar den näst längst ner, den grå med stenarna .. Vet inte riktigt varför. För den känns deppig kanske, sorgsen ..

sara

skit s nygga bilder :)

Koffe

Den mittersta i mitt tycker såg ju mest intressantaste ut. Men å andra sidan den första fall jag också lite för. Någon av dem två iaf :)

Annika

Nr.1 :)

Hanna

Stenarna!

Ellen

so beautiful! i like the last two photos the most :)

Elin

Alla var riktigt coola, men tycker den andra var lite extra häftig. :)

ϝɾιԃα ᶠᵒᵗᵒ & ᵛᵃʳᵈᵃᵍ

Först vill jag börja med att säga vilken sjukt bra blogg du har! Vilka underbart fina bilder du fotar, helt klart är du en av mina förebilder från och med nu! Du äger på att fota och jag önskar jag kvar lika duktig som dig. Sedan tycker jag helt klart den sista är snyggast. Det var sådana underbara höstfärger och så coolt djup i den, typ.. man blev liksom förtrollad!

Kram ♥

BTW: alla bilder är sjukt snygga!

Celine

Den fösta och den fjärde tyckte jag var riktigt coola! :D Kan du förklara i ett inlägg hur du redigerade dom? :)