Self-portraits


Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4 + Canon Speedlite 430EX II

Natten mellan igår och idag hade jag ännu en fotosession. Det har blivit många den senaste tiden, men det beror för det första på att det är sjukt kul och för det andra så är jag mitt uppe i att göra en webbkurs om just Självporträtt - Där jag kommer gå igenom allt som har med självporträtt att göra + redigering av bilderna efteråt. Mer info om den kursen kommer inom kort.
66
arbenita'<3

Oh, stunning!!!
Älskar dina bilder! Fantastiska!

checka gärna in min blogg:
http://arbenitah.blogg.se/

anna (FOTOBLOGG)

Man känner knappt igen dig! Fantastiska bilder!

Joanna

Superfina bilder!! :D

xdhelenexd- KOMMENTERER ALLTID TILBAKE

på det sista bilden liknar du litt på Kristen Stewart :) och vackra bilder. <3

E L I N F E L I C I A S

grymma bilder!

Emma

Snygga bilder!

Elina

Tycker också du ser ut som Kristen Stewart på vissa bilder! :) mycket fina bilder i övrigt!!

Emilia

Så jäkla snyggt! :)

Emelie

Grymt!

klara

Har du en studio hemma och i sånt fall vart har du köpt det materialet? och om inte hur gör du för å få vitbakgrund :)

Svar: Nej jag har ingen studio. Jag använder bara min externa blixt och så står jag framför min vita vägg :)
linafoto

Emmaholm.se

Finns verkligen inga ord för hur duktig du är Lina!

Karin

Guuuud vad snygga!! :D

Emma - Foto

Shit vad snygg du är kvinna! :)

Belinda

sjukt coola bilder!

:D

du tar sjukt snygga bilder! :D

Koffe

Du tar alltis spännande och intressanta självporträtt. Man ser att du lägger ner tid och känsla i självporträtten! :)

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Alla dina självporträtt blir så jäkla snygga! Och sminkningen, kan man annat än älska den? Begåvade människa!

Dhini

wonderful

Mimmi

fiiiin blogg fett fin header kan du fixa du är grym <3 , btw fråga någonting på min frågestund? <3 / mimmi

Evve-Normal is boring!

Asså du kan både fota sjukt bra och vara modell framför den och bli sjukt snygg. Vad är din hemlighet??

Emelie

snygga bildet :)

Amanda Cleréus

alltså herregud Lina! Du är så sjukligt grym på att ta självporträtt. Jag har sagt det många gånger, men orden räcker inte till!

Simone

Wow! Du är ta mig fan helt jävla otrolig! :O underbara bilder! Verkligen! Wow!!

Matilda Holmqvist

Riktigt häftiga porträtt på dig! Kul att se hur du utvecklas! Förresten så ser du ut att passa riktigt bra i kort hår :)

Becca

Riktigt coola bilder! Hade aldrig känt igen dig på andra bilden om jag inte visste att det var du ;)

johanna

Fantastiska bilder!!

ByIzabelle

Verkligen häftiga Lina! Skitsnygg klänning också :')

L

Du är så grymt kreativ!! :)

Felicia

Sjukt grymma bilder Lina:)

Felicia

Sjukt grymma bilder Lina:)

FarsaSnart

Duktig du är! gillar blicken på sista fotot.

Anonym

Hej! Fin blogg! Väldigt estetiskt! Kolla gärna in vår blogg också! :)

Beatrice

Vilka snygga bilder.

Besök gärna min blogg och kommentera

erika

Hur coola som helst! :D Såg videon på youtube också. du är så grymt duktig! :D

Matilda

Coolt

Ellen (alatariel)

Tycker det är ganska så kul att dy brukar göra dessa fotosessionerna på nätterna, haha! :D Men ja alltså fina bilder som vanligt, och jätte snyggt har du sminkat och lagat håret också. :)

pt

amazing :D

Sofie Ekblom | foto

Gillade sista bilden lite extra mkt!

Kolla gärna in min FOTO-blogg!

gjertrud

Disse bildene var sykt kule. Du er rå på å ta bilder av deg selv samt sminke og alt rundt.

Ella ( Sött & Salt )

Åh vilka härliga bilder! Och va kul med fotokurs!

Matilda

Hej jätte fina bilder!
Jag fotade i ett ridhus i går kväll men bilderna blev jätte suddiga och jag har en Canon sytemkasmera o använde "sport" Vad ska jag anväda för att inte få suddiga bilder? kan jag få lite tips:)

Sophia

Fin blogg! Kika gärna in på min nya blogg där jag skriver om mode, träning och min vardag. Kommer också bjuda på en hel del bilder! Kram

Emilia

du tar SJUUKT snygga bilder :) vart hämtar du inspiration? kram Emilia Blomqvist<3

åsa HALEBY

hej!
Jag ÄLSKAR dina självportätts bilder! skulle väldigt gärna vilja lära mig att ta det själv, kan du inte i ett inlägg berätta hur du gör steg för steg när du tar självportätt? Titta gärna in i min nystartade fotoblogg/portfolio! Mvh Åsa

J U L I A - fotoblogg

Jäklar vad snygga bilder!

william

Så läckra:D

diana

fina bilder!

Marika

Halloj! Läget?:)
Otroligt fina foton förresten!

Daniela ~~

Får värsta foto inspo! Så sjukt fina bilder! Blir helt peppad till att att fotografera något häftigt jag med! :) GRYMT FINA BILDER! :)

Tina

Riktigt fina bilder!!

TIDSTJUVEN

Wow, vilken attityd i bilderna! :D Jag gillar dem verkligen.

Jonnié Jonsson

Hej

Kan du inte vara jättegullig och rösta på mig i en tävling
krävs bara att du går in och sen trycker "Gilla"


Tack så jättemycket :) Mjauu

Elina Goes Crazy

GAALET VAD DU HAR UTVECKLATS!

Jungarå Fotografi

Du borde ju klippa av dig håret! Shit va snyggt! :D

Tora (torahansson.blogg.se)

F A N T A S T I S K A!

madabouttea.se

Grymma bilder! Jag funderar med på att ta lite mer självporträtt, inte ofta man tar sig tid till att ta såna här snygga temabilder på sig själv.

angelica

wow, skitsnyggt!

Annika - Foto - Musik - Konst

Riktigt coola! Du är så bra Lina!!!

Malin Maria Johansson

Sjukt fina bilder Lina!! :D

Clara Ketter

det är ju helt galet hur fina bilder du tar! och hur bra du är på att styla också! helt sjukt snyggt!!

Sara

Åh! Älskar bilderna, framför allt din ögon-make-up! Någo jag själv gillar att hålla på med, skulle inte du kunna göra en video då du visar hur du gjorde den? :) Kram

Frida

Sjukt snygga! Du har sån fantasi att det smittar av sig! Fortsätt det grymma jobbet.

Svar: Tack snälla du. Vad kul att det smittar av sig :)
linafoto

claudia

Så sjukt snygg Lina. Modell bprde du bli :O !!!

Matilda

Älskar svart vita bilder! dom blir alltid så fina!

Agnes

såå coola bilder!! :D Har du klippt dig också :)

Svar: Hehe, nej jag har inte klippt mig :) Bara satt upp håret.
linafoto

Manda

Du har sjukt fina bilder! Vad använder du för redigerings program?:)

Svar: Tack! :) Adobe Photoshop CS5.
linafoto