I lie down on the cold ground





Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 50mm f/1.4

Körde en annorlunda photosession med mig själv ute i den kalla regnet förut. Det var för kallt så jag kom in efter 10 minuter..
57
Isabella - SwedishSwag

ÄLSKAR DIN BLOGG!
Eftersom jag älskar att fotografera OSV. :)

Caisa

åh vilka fina bilder! :D allt bra? :)

minabrun

Ascoola bilder!

Michaela L

Sjuukt coola de blev! Så inspirerande! :D

Anonym

Jättefina bilder! Kallt? Är din kamera vattentät?

matilda

coola bilder

Tora (torahansson.blogg.se)

Jättefina bilder! Kallt? Är din kamera vattentät?

Svar: Ja min kamera är vattentät, men jag har ändå en plastpåse över bara för att :)
linafoto

Alexander

måste verkligen berätta det att dem här bilderna är så otroligt vackra!

Amanda

Åh vad fina! Hade inte du kunnat visa hur du redigera de här bilderna? Kram!

Malin

Håller med Amanda, kan du inte ha en tutorial på hur du har redigerat de här bilderna? riktigt snyggt!

Anton

dööör vad snyggt!!!!!!

Sigrid Egevang

I forhold til du kun var ude i 10 minutter, har du virkelig fået taget nogle fantastiske billeder! Fede, atypiske selvportrætter! :)

Lina

Stiliga bilder! Duktig du är! :)

AnnaD

Skulle man kunna få typ visa upp lite favorit bilder av dig i sin egen blogg? Tänkte visa lite favorit bilder från lite olika favorit bloggare. Skulle jag kunna få andvända en bild och länka bloggen och skriva att du har tagit den? Svara jätte gärna på min blogg för det är lite knepigt att leta efter svar bland kommentarerna!!

Louise!

Gud vad fina bilder! You've a gift ;)

sara

coola bilder=)

ByIzabelle

Hjälp så snygga foton!!

Becca

Första är jättevacker !

ALMAS

Galet fint Lina, älskar verkligen dessa bilder!!

Ellen (alatariel)

Verkligen jätte fina bilder! Gillar ljuset väldigt mycke. :)

Mohammedi

ohh så vackert!

Emma

Wow!

Belinda

kan inte ha varit så mysigt att ligga där, men bilderna ser sjukt mysiga ut ändå! haha

Ella

Sjukt snygga bilder! Använde du fjärrutlösare?? Kram

Svar: Japp :)
linafoto

nicole

jättehäftiga bilder!! :)

Anonym

Snälla gör ett inlägg där du skriver vad du tycker om din iPhone 5!!

Sabina

underbara bilder! Älskar ögonen på den sista bilden! :)

Evve-Normal is boring!

Och du fick så snygga bilder efter bara 10min, woow :0

Anna

Fin blogg med fina bilder. Besök gärna min:)

Tintin

Grymt häftiga bilder!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

så snyggt! förstår att det var kallt på asfalten ;)

Stina

Verkligen coola bilder! :)

Malin Wallin

Coola bilder! :D

Fanny

Fina bilder! :)

simone

Du är så brutalt duktig! Jag blir helt fascinerad av dig och din talang. You go girl! :D

Svar: Tacktack så mycket :D
linafoto

Amanda

Coola bilder!

Lisa

Riktigt fina bilder!:)

sofi

Hej! var gärna med i dagensblogg!:) Ha en bra dag!

Areyanna

Hej! Vilka estetiska och vackra bilder du tagit=) Ha en fin em/kväll. Hälsningar från mig å king=)

Astrid

Vilka fina bilder du tar! :) Kika gärna in hos mig, kram!

Www.nattstad.se/astridbergstrom

Anton

Haha jag såg din syster och hennes kille i Örebro idag tyckte det var lite kul haha! :))

Svar: Jahaa, najs :)
linafoto

issa

As coola bilder!!

Olivia

Tror jag avlider lite, så fina bilder!

Linnéa

Åh så grymt fina bilder! Man blir så grymt inspirerad! :D

Linda

vilka fina bilder!

Björn

grymt snygga bilder blev det iaf på 10 min,,

Camilia ...

super fint

sofie

Hur tar du dessa bilder? För någon Fjärrutlösare syns ju inte till! Behöver svar!

Svar: Jag har använt fjärrutlösare :) Man gömmer den i handen eller så slänger man iväg sig den, hehe.
linafoto

maja

riktigt snygga bilder!

Veroncia

Detta är nog de snyggaste självporträtten du har tagit!

my

Gosh! Helt underbara bilder du tar!

Nathalie - Fotoblogg

Hur lyckas du ta så bra självporträtt hela tin?? Jag menar, det blir ju grym skärpa o allt..

CJ

Sista bilden är så fin på dig Lina! :)

Amanda

skit fina bilder ! :)

SARAS FOTON&TECKNiNGAR

Riktigt fräna och häftiga bilder Lina!

Nina

Du är en underlig liten dam du ;)

Cecilia Möller

Åh så fina bilder! Snygg brud ;)