Fuck Cancer



Beställde hem det här armbandet för 100:- från Ungcancershop.se. Armbanden finns att köpa här. Men jag tycker ni ska kolla in de andra sakerna de säljer på sidan också. Ung Cancer jobbar för att skapa bästa möjliga förutsättningar för unga cancerdrabbade både under och efter sjukdomstiden. Om många är med och bidrar med lite så blir det ju stor skillnad, eller hur?

Jag är med och stöttar deras verksamhet. Var med du också!
13
matilda

:)

Sintia

Gillar du justin bieber och inte har biljetter till hans konsert? ISÅFALL PROVA DIN CHANS OCH VAR MED I MIN TÄVLING DÄR MAN VINNER 2 JB TÄVLINGAR♥! LÄNK: http://marsin.blogg.se/2012/october/justin-bieber-vinn-2-biljetter.html#comment

Kayli

i love this!!! :)))

Emelie

ska nog också köpa ett sånt :)

Mangaloppan-Foto

Ska nu beställa hem ett sådant armband!
Vad bra att du skrev om det, annars hade ja inte hittat det :)

anna (FOTOBLOGG)

åh ska nog köpa ett!

Emma

Åh det där borde man ju köpa! Älskar första bilden i ditt headerspel!

Julia Sundqvist - Fotoblogg

Det känns bra att det är folk som bryr sig. Jag har inte haft cancer själv, men jag känner en som fick cancer när hon var sex år gammal, min andra kompis har haft det i flera år och min morfar har det nu.

Anonym

Jag älskar dig och din blogg mer och mer!
Du är inte bara bra på foto du tänker också på andra!
Jag hade en kompis som dog i cancer i sommars. 12 år är så himla lite. Det är så orättvist! Du är så jädra bra som visar att vi ska få bort cancern ur vår värld! Du är grym! Ska också köpa ett sådant armband!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Superfint! Ska genst in och kika!

M ä r t h a . V

Fint av dig att köpa den! :3

Alexandra

Hade man bara haft pengar.. Men det kommer!
Så härligt att se när folk bidrar och vill hjälpa till!

sofia

Vad bra att du skrev om det, beställde en tygpåse :)