Finally, iPhone 5 is mine!



Nyss fått hem min vita iPhone 5. Jag dör av lycka efter att ha haft en tegelstensmobil under hela sommaren. Nu jäklar kommer jag att vara med aktiv på Instagram (@linafoto) och kunna läsa mina mejl och kolla bloggen när jag inte är hemma. En stor fet tumme upp för det!! ♥
66
Filippa

Fy va kul för dig , den ser ju jätte fräsch ut och snygg :) Ha en bra dag :) <3 xo

Erika - fotoblogg

Älskar min iPhone 4s, den är bäst!

Frida

Naajs! Stort grattis till den! :)

johanna

Åh vad roligt! :) hoppas du blir nöjd!

hantverksbloggen.blogg.se

Önskar att jag också hade råd med en 5:a :(

JustinaVeraMaria

Så himla fräsch mobil.

Johanna [foto]

Åh vad kul, hoppas du gillar den! :D

Victoria

Roligt, funderar själv på en sådan men vet inte än.

Matilda

Va! Vad avis jag är på dig nu ;(

mickan

du har en superfin blogg. Och inte nog med att du tar fina bilder så blir det dessutom superfin på bild. :)

Ellen (alatariel)

Åh vad najs! :D

Karin

Ooh! Vill också ha en :D

Anonym

Kul! Har hört att iphone 5 inte är så bra, men rykterna verkar inte stämma! Nåja hoppas du trivs iaf.

Magnus

Hejsan!
Hör av dig om du är sugen på skal eller fodral till iPhone 5.
// Magnus www.idiwa.se

Amanda

Roligt, hoppas det blir mycket bilder på instagram ;)

Sarah

Sååå avundsjuk!

Josefine

Åh vad kul!! Funderar själv på att köpa sen men bet liksom inte riktigt än. Och den stora frågan är ju vit eller svart? Beslutsångest på hööög grad!
Vart har du köpt din?? :) kram!

Erika

wow! iPhone 5 är fin! har själv en iPhone 4s och tror nog att dom är typ helt lika bra ^^ du måst bli aktivare på instagram! har väntat länge att du ska lägga bilder dit :DD Puss och kram ♥

Svar: De är väldigt lika förutom att 5:an är snabbare och lättare.. och lite högre!
linafoto

J U L I A - fotoblogg

Åh vad kul! :)

Emma

Åh vad jag blir avis!:o

Emma

Åh vad najs!

littledolly.blogg.se

Den hade man inte tackat nej till. :)

Emmie

Snälla, kan du visa baksidan på den? Funderar på att beställa en, men har aldrig sett baksidan på bra bilder så att man verkligen ser hur den ser ut..

Älskar din blogg, kram!

Svar: Finns många bilder på google. Kollat det? :)
linafoto

▲L I N N

Åh avis :D

Alva

Vad fin den var i vit! :D

Sandra

Kan inte du göra en recension på mobilen? :D

ADRIANA

Åh vad kul! :D Har 4s, typ likadan haha!

Rebecka

Åh avundsjuk! Var har du köpt/beställt den någonstans?:)

Svar: Hos 3 :)
linafoto

bmxmattias.blogg.se

jag såg inte så stor skillnad på iphone 4 och 5? men det är väll mest storleken, vad tycker du om den?

Svar: Det är mest storleken som är synlig. Sedan har 5:an en helt ny snabbare processor, lättare än 4:an. Mamma har en 4:a och jag märker skillnad när jag surfar och håller på med mobilen så :)
linafoto

ebba

Gaah så kul!!! :D

Rebecka Vigren - Fotoblogg

åh vad kul, grattis!

M ä r t h a . V

Åååh! Så himla fuskigt :o

Men SNÄÄÄÄLLA, visa en video på vad du har på din iPhone. De är jättekul att titta på! Sök på Youtube "What's on my iPhone?". Jättekul att titta på :3 <3

Svar: Smaaart :D
linafoto

Marita

Heldig! Er den bra? :D Gratulerer med ny mobil!

Caroline

Ååh, beställde en 5an i går, hoppas den kommer snart! :D

Mangaloppan-Foto

Åhh, vad kul! :)

Jag har förbeställt den men den har inte kommit....
Men är glad för din skull!

Elin [ n e v n a r i e n ]

Äntligen är du en i gänget igen! ;)

Emelie - Fotograf och design

Åh, jag böt bort min 4 mot en samsung galaxy s3, är dock sugen på iphone 5.. åh.. Är den värd att skaffa sig?! :)

Natalie

Åh vad roligt!
Jag skulle också vilja ha en iPhone 5, men har inte tillräckligt med pengar, haha ;)

Julia Sundqvist - Fotoblogg

underbart :D du skulle dock ha tagit en svart ;)

ERIKA EDORSSON

Åh så kul, hur mycket fick du ge för den? :)

Sofie :)

Fin blogg! :D

Linnea

IPhone 5 ♥.♥
Jättefin blogg! Kram

LIZACH

Åh va gött!

david

nice! Kartorna på mobilen har man ju hört att de inte ska vara så bra. Men det är ju bara att installera Google Maps och Waze! :)
Läs gärna min tidslinje om iPhone 5 på min blogg! :)
http://projectfairtrade.blogg.se/2012/september/iphone-5.html#

Simon Glimholt

Najs, kommer du göra en recension på den med =)

Sosso

Coolt!
Fungerar den bra?:)

Siri

åh ballt! Kan inte du visa nämre bilder på den eller kanske en video av vad för appar du har i den eller nåt, dina videos är kul! :D

Liisa

Grattis till iPhone köpet, nu har du typ den bästa mobilen i hela världen. (vill också haaa!)

Stina

Är lite avundsjuk haha. Vill också ha en 5:a, de verkar så bra! :)♥

emma

Åh vad roligt!:)

Moa

åh vad najs, jag vill också ha en!
kan inte du göra ett inlägg med lite vanliga frågor?
vad kostade det totalt med surf osv?
Är det inte lite störande att den är större än de tidigare eller är det bara skönare?
Finns det fler funktioner på 5:an?
Är kameran bättre?

Ida

Kan du inte visa hur den ser ut bakifrån? :)

Carro - Foto

Vad kostade den? :)

Julia

Gu va nice! hur mycket kostade den?
Kolla gärna in min höstoutfit, gillar du den? :) http://wij.blogg.se/2012/october/gina-tricot.html#comment

Hanna (honzey.blogspot.com)

Åh vad kul!

Kram/Hanna

zaida

lyx!!

Emelie - Fotograf & Design

åh nej var du tvungen? Sålde min 4:a för en samsung s3. Nu blev jag sugen på en iphone 5 :(

OLIVIA

Åh kul! Har också köpt mig en!! :D

amanda

åååh, vad avis jag bliiir!

Lisa - Foto & vardag

Oj, wow! jag sparar för fullt! Ha det bra! :D

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh underbart, vill också ha en!! :D

emma

Jag funderar själv på att köpa samma telefon så skulle inte du kunna fota den lite mer? Typ fram och baksida och sådär. Den är ju så fin!!

Elin

Vad tycker du om telefonen? Är du nöjd? :) Jag beställde en för några veckor sedan men har inte fått den ännu och kan knappt bärga mig! ;) Är det något du tycker är negativt med den? Ha det bra! :)

Svar: Jag ser inget negativt med den än. Detta är min första iPhone och jag tycker den är så mycket bättre än min gamla Android :)
linafoto

Elin

Svar: Åhh vad bra. Jag går också ifrån Android trots att jag tidigare lovat mig själv med att ALDRIG köpa en iPhone! ;) Men blev såld i Apple när jag köpte min iPad såjag kunde inte hålla mig! ;)

erika

Hej jag undrar hur du tycker att den funkat? :) Ska iväg och boka en idag på telia, men kul att veta vad andra tycker om den :)

Charlotte

Jag har fått min iPhone 5 idag, är helt lyrisk! :-)