We all need trees!

87
Maja

Skulle jag kunna få din hjälp. Du har ju en Canon 7D och håller på att spara till en ny kamera. Och jag kan inte bestämma mig mellan Canon 7D eller 60D. Vilken är bättre?:]

aina [fotoblogg]

Jätte coola bilder! :)

Jarina

Så coola bilder :)

POOS

Jäkligt snyggt :D

Viktoria

Snyggt!

Sara

Sjukt snygga bilder! :)

paulina

superhärliga bilder!

Anonym

Har du ibland svårt att komma på vad du ska blogga om? Önskar du att du kunde skriva fler inlägg för att intressera och behålla fler läsare? Testa använd bloggtorka, där kan du få nya tips varje dag. Glöm inte lägga in dina egna tips och då även få länkning och hamna på topplistan!

http://www.bloggtorka.se

Sarah

Jättefina bilder!

Ellen

Gud vad vacker! :)

Louisefoto

Vacker :)

Nathalie - Fotoblogg

Ja, kreativiteten kan man ju inte klaga på! :) Var får du allt ifrån?

Svar: Jadu, det kommer medan jag håller på :) Hade inte denna tanken från början utan jag experimenterar och trixar :)
linafoto

Sabina

Underbara bilder! ♥♥♥

Dhini

amazing. I would love to make it too

Frida

Coola bilder, roligt idé! :)

Sofie

Vilka coola bilder!

Tyra

Äntligen kan jag förstå hur du redigerat bilderna ;) <3

Tyra

Äntligen kan jag förstå hur du redigerat bilderna ;) <3

Lotta

Fina bilder :)

Josefine

Åh så snyggt!!

Elina

Snygga Bilder :D

aliengirl- artist,designer & actor

Väldigt snygga foton! :D
Du tar så snygga alltså. Och din tröja gillar jag väldigt mycket. <3

erika

Åh vad coola bilder!! :D

Natalie

Häftiga bilder!

▲L I N N

Coola bilder, speciellt den sista! :)

Sabina

oj! häftiga bilder

Sofie

så häftiga bilder :O

Minna

Alltså ärligt talat...
Du är sjukt vacker på bild, grym på att sminka och styla (för det antar jag att du oftast gör helt själv), tar himla fina bilder och är kickass på att redigera på helt nya och innovativa sätt.
Inspirationskälla! :)

Irene - kommenter gjerne tilbake :)

stiiilig og kreativt!

Linda ♔

Så häftiga bilder!!

Rebecca

Super coolt!

Isabelle[PHOTOGRAPHY]

Wow vad coolt! Kan du inte göra en video hur du redigerade? :D

Emma Nordström

KAn du visa hur du har redigerat snälla! :D

jennifer

vilka fantastiska bilder!!! :)

Julia

Riktigt snyggt! Du är så kreativ!! :)

Vera

Grymma bilder, otroligt kreativa !! Diggar hatten, haha :) Redigerat fint har du också, det blir superfräcka effekter :D

Ellen (alatariel)

Sjukt najs bilder! Så snyggt! Har du lust att visa hur du redigerat dessa bilder?

lisa

otroligt fina bilder!

Sofia - FOTO

Snygga bilder!! :)

Amanda Landegren [Foto]

Åh jag har tänkt göra en typ sån här fotografering nu ett tag, har bara inte blivit av.. Du har verkligen lyckats, så himla fint!

Kramar Amanda!

Olivia

coolt som vanligt!

Isabelle

Riktigt fräcka bilder! Hade vart jättekul om du kunde visa hur du gör dom! :)

Lovisa

Jättefina bilder!!

E L I N F E L I C I A S

grymma bilder!

fakeasmile

fin blogg! vi har veckansblogg igång och det skulle vara jättekul om du ville vara med, vi har även en omröstning på bloggen där du kan rösta på vem av två killar som är snyggast!!
kram

Filippa

Ååå kan du inte göra en video på hur du redigerade alla dom här bilderna?:D<3 jäättefina!!

Filippa

Ååå kan du inte göra en video på hur du redigerade alla dom här bilderna?:D<3 jäättefina!!

Emma

Snygga bilder!

Agnesita - foto och teckning

Snygga bilder!

matilda

Snyggt

milla

So pretty pictures!

Hell's Bitches - The Naked Truth

AWESOME!

ThildaSkeppström

jag tycker dina bilder är helt fantastiska !

Sanna

vilket blandningsläge har du använt? kan du göra en video på hur du redigerade dom? :) jättefina

Bella Borgencrantz

Sjuukt snyggt!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Snyggt!!

fanny

riktigt coola bilder!

Anonym

Har du några tips på hur man kan få läsare att fortsätta läsa ens blogg?

Juliana

Jätte fina bilder, snyggt!:)

Anonym

Hur redigerar du såhär? Har alltid undrat :)

Michelle

Du är enormt vacker!

Maria

Alltså, ingen är så bra på självporträtt som du!! Och redigeringarna är grymma!! :)

Luffy Photography

Det er det jeg kaller kreativt!

Emma Berglund

Asfint! :)

Liinn ♥

SJUKT COOLT! :D

S P R A L L I C E-fotografi och fint

ALLTSÅ LINA! Du är ju galen som lyckas ta såhär vackra bilder på dig själv! Otroligt skickligt.

nora

ååh! så himla underbara bilder! kan du inte göra en videototurial (stavning?) om hur du gör dem? :D
fortsätt med det du gör, för du är bäst! haha
kram!

Erika - fotoblogg

Åh de där vill jag prova! Visa gärna hur du redigerade sen :)

WhoIsThis

men oj vilken nice blogg:D

flowjoy

Vilka coola bilder!! Det ser lite ut som att du har färgat håret, har du det eller fick jag bara en synvilla? Du är ju så fin! :-D
Vilken inspiration man fick av bilderna!! :-D

matilda

lina jag såg dig idag i Karlstad på bion!! Jag och min kompis blev helt galna, ångrar att vi inte gick fram till dig.. du är grym!!

Lisa

Åh, vill också vara så duktig och kreativ som du! Kan inte du visa hur man gör sådana bilder som du gör? Typ lägga ut tips på vad man kan göra i PS och sånt :)?

J o j z y ♛

Det var mig de FINASTE bilderna jag sett på länge!
SÅ HIMLA COOLT REDIGERAT !

~
HOPPAS DU FÅR EN FIN LÖRDAG! ♥

sally

älskar dessa bilderna dom är riktigt häftiga! :D

Mathilda ♥

Kan inte du göra ett inlägg om hur du gör sånhär redigering? :)

julia

Galet fina bilder!

AnnaD

Sjukt vad kreativa bilder du får får fram. Vet inte riktigt men om du har bakat lussekatter tex någon gång för något eller några årsen. Kan du inte lägga upp några gamla bilde då från ett lussekatts bak och några nya bilder. För jag har sett på mina bilder att jag lärt mig jätte mycket på bara ett år!!

my

coolt :D Du är så himla duktig och kreativ!

Meia

Vilket program använder du när du filmar på datorn?

Svar: CamStudio :)
linafoto

Inga

redigeringsvideo snart? ååååh du er så flink!

Fanny

Så fin är du! Jättecoola bilder, snyggt redigerat. Men vad hände med din blogg? Vart är uppdateringen? :( <3

Filippa

gud så coola bilder!

Jennifer Nilsson

Snyggt :)

Josefin Borgman

Underbara bilder! Älskar verkligen ljuset!

Marita

Så syyykt stilige! :D

Jennifer

Fina bilder!!

Fia Lindstedt

Hej, vad kallas den här tekniken/effekten? :)