Stockholm

 
Tidigt på lördag morgon åkte jag, mina föräldrar och mina systrar till Stockholm. På lördagen var det shopping som stod på schemat. Träffade även bästa kusin Ida. På söndagen var det dags för Attitude Sthlm, nordens största modemässa. Det var riktigt roligt, speciellt att fotografera modevisningarna när modellerna gick på catwalk. Där hängde jag med Arda och Michaela. När vi var och åt fick vi syn på Gina Dirawi!! Jag och Michan sprang och tog bild med henne. Love her!
 
Bilder från catwalken kommer att komma upp i nästa inlägg :)
14
Lovisa - foto

Åh Stockholm som är en så fin stad!! Låter som om du har haft det riktigt roligt! :)

Becca

Mysigt! Också riktigt sugen på att åka till Stockholm, speciellt i jultider!

Amanda

Vad kul ni verkade ha ! :)

Erika - fotoblogg

Åh ville också på modemässan :(

Anabelle♥

Shit vilken snygg skinnjacka du har! Vart har du köpt den? :)

Svar: På affären Manhattan i Stockholm :)
linafoto

Julia

snygga bilder! :)

Isabell Edvinsson

Men oj! Vilken snygg jacka du har du! Har ju en likadan själv så.. Haha! Men jätte fina bilder! :)

Ellen (alatariel)

Fina bilder! :)

Emma

Snygga bilder!

Julia

Shit vilken snygg jacka du har!!

sarah

du är så otroligt fin lina! kram!

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Grymt! Du var inte på fotomässan? eller jag kanske tänker på fel helg, haha.

Svar: Nej jag var aldrig på fotomässan. Hoppade över den i år :)
linafoto

Victoria

Älskar din jacka! Vad har du köpt den? :D

Svar: Manhattan på Drottningatan i Stockholm.
linafoto

Ida Windahl

alltså ja e ju kung på att ta bilder ;) mhmmmmm haha