Josefin och Elin



Var nere på stan en snabbis idag och träffade bloggläsarna Josefin och Elin. De är två söta tjejer som också var med på fototräffen i september :) Efter detta åkte jag högre upp i Värmland för att hälsa på en släkting och tända ljus på gravar. Sprang runt och filmade, så vi får se om det blir någon spökfilm av det hela, hohoo. Byyeee!
25
PetiteAmanda

Fina bilder! =)

Becca

Fina bilder =)

E L I N F E L I C I A S

fina bilder!

Ellen (alatariel)

Låter som om du haft det riktigt roligt! :) Fina bilder föresten. :)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Gillar sista bilden, klockren snygg vardagsbild :)

Elin [ n e v n a r i e n ]

Ps. Jag måste bara säga.. det har slagit mig - hur jäkla mycket du utvecklats på senaste tiden och hur grym du blivit! Gillart! Du ger mig inspirationen tillbaka :)

Svar: TACK så mycket Elin!! :) Har själv märkt det och det är nog för att jag har hittat en grej jag tycker är extremt kul att fota. Mer modell och självporträtt och mindre bröllop, barn osv.
linafoto

Victoria

Åh sista bilden!! :D Så fin! Som ett vykort/julkort ungefär! Har du fotograferat genom en glasruta? :)

Matilda

Fina

Bella Borgencrantz

Snygga bilder! :)

Olivia Modigh

Jätte fina foton!

Viktoria

som elin skrev ovan, du har verkligen utvecklats jätte mycket! Du är grymt duktig. Kram :)

Svar: Tack! :))
linafoto

Alexandra

Fina bilder! :)

My

Älskar dina bilder! Men har en liten fråga, vad har du för objektiv när du fotar dina porträtt/modell bilder?

Svar: Oftast mitt 50mm f/1.4 :) Även mitt 85mm f/1.8
linafoto

Ella

Hej Lina! Jag har bara en snabb fråga, jag funderar på att önska mig fjärrutlösare i julklapp :) 1. Hur mycke kostar en fjärrutlösare? 2. Jag har en Canon kamera så vilken tycker du att jag ska önska mig? :D tacksam för svar!

Svar: En Canon RC-1 och den kostar 190kr ungefär :)
linafoto

Elsa (fotoblogg)

KUL :) Du är verkligen super-duper-as-skit-bra på att fota!

jessica

du tar så otroligt bra bilder! satt och kollade på dina djurbilder och kan inte göra annat än bli lite avis för att du är så grym! haha :D så fina och ljusa bilder.

min nikon d3100 behöver mycket ljus för att bilderna ska bli bra utan blixt, så nu när det är höst och vinter går det inte alltid så bra.. :( men du kanske har något tips?

Fanny

jättefina bilder, älskar den sista! :)

ash

your photos are always so incredible ;D
true inspiration!

http://alwaysdevotedphotography.blogspot.co.at

Nathalie

Hej det närmar sig ju Jul och jag undrar om du har
några objektiv tips.
Jag har en Canon EOS 500D,jag skulle gärna villa ha ett Tamron objektiv som kanske är mellan 350-400 €

emelie sverin

fina bilder !

Louise

Åååå vad fina bilder ! Önskar jag kunde fota lika bra som du ! Skulle bli glad om du har några tips och knep du kan ge mig! Tack snälla! <3

Wilhelm

Tycker verkligen om den tredje bilden. Fina Vinklar!

Anna

Hej , hej! Har du sett detta??? Sökte på Sveriges bästa topp bloggar. Du ligger på en 32 plats!!
här är länken:
http://www.toppblogg.se/



Älskar dian bilder btw;)

Annie - Livet med drinkar både morogn och kväll.

Kanon fina bilder! :D

sanna

Du tar super fina bilder och en super bra blogg.
Sluta aldrig att blogga!!!