Happy Birthday to Me

 
Idag, den soliga men kalla dagen, fyller jag 19 år. 19!!!! Wohooo!
213
Anonym

När jag började läsa din blogg var du 17! Tänk vad tiden går! :)

Anonym

Oj glömde tillägga! GRATTIS!

johanna

Grattis!! :)

Amanda [SPONTAN]

Grattis! :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Grattis! Hoppas du har en fin dag :)

Elin

Stort grattis!

Cecilia -f o t o b l o g g

Ha den äran på födelsedagen!! Hoppas du får en bra dag :)

Lisen

Grattis! :)

Louisefoto

Stoooort Grattis Lina
Hoppas du får en super fin födelsedag :)

Tyra

Stort grattis Lina, hoppas du får en fin dag!

POOS

GRATTIS snygging! :D Ha en grym födelsedag!

Viktoria

grattis! :D

Anton

Grattis Lina!! :)

Frida

Stort Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt fin dag med massa glädje! :D
Kram

Dhini

Happy birthday! What a wonderful picture

Erika - fotoblogg

Grattis! Hoppas du får en bra dag :D

Jennifer

Grattis Lina! :D

Ellen (alatariel)

Stort Grattis! Härlig bild också. :)

Ebba

Grattis Lina! :D

Becca

Grattis Lina!

aina [fotoblogg]

GRATTIS :D

VICKY

Hipp hurra! :)

bella

Grattiiiss!!:D hoppas du får en toppen dag!

Tea[Foto]

Grattis :)

Clara

Grattis hoppas du får en bra dag!! (:

Maja

Grattis Lina!! Hoppas att din dag är gryyyym!!! :)

Ina

Grattis! :)
jag fyller också idag! :)

Sofie DJ

Grattis :-)! Hoppas du har en bra dag med många fina priscenter ^-^!

Katarina!

GRATTIS!

Emma - Foto

Grattis!! :)

Vasses

GRATTIS!!!!

Lovisa

Grattis! :D

AKP Photography

Gratulerer så mye med dagen :D

Sofia

GRATTIS! :D

Emma

GRATTIS!!:D

Victoria

19 år och redan framgångsrik!! :D Snyggt jobbat och stort grattis på födelsedagen!! :)

Thingsyouwillremember

Grattis :)

Elvira ;)

Grattis!:D

Nattiiz

TÄVLING: Hitta skillnaden mellan två bilder och vinn länk i bloggen!

http://browneyedbitch.blogg.se/2012/november/tavling-finn-ett-fel.html#comment

Linn Ida Elisabet Ekman

Grattiis!! :D

william

GRATTIS:D

Sara

Grattis! :)

Michaela

Grattiiiiis! ^^

Erika

GRATTIS!!!!!!!! ♥♥♥

Mangaloppan-Foto

♥ Grattis ♥ underbara du! Ha en fin dag

mickan

G R A T T I S ! :D

Alma

Grattis! :D

Kate

Grattis fina Lina! ♥

Fanny - foto&vardag

Stort grattis! :D

Lina

Grattis! Och hoppas du haft/har en bra dag! :)

Amanda Cleréus

Grattis, stort grattis till coolaste fotografen någonsin! Du är så himla duktig ;) Ha en underbar dag!

Felicia Andreasson - Foto

Grattis! :D

Clara

Grattis Lina!:)

Anna

Grattis sötis hoppas du får en lyckad dag <3

B E A

Grattis:D

Emelie

GRATTIS LINA! :)

Marika

Hejsan! Söt blogg, allt bra?:) Grattis förresten!

a

GRATTIS!
Kika gärna in på min blogg!

Wilma

Grattis! :)

Sofie

GRATTIS :D

Adina

Grattis, hoppas du får en underbar dag <3

Lova

Grattis! :)

Fin blogg du har, är ganska ny men tycker den är jätterolig o bra..;)

Tilda ▲ foto & vardag ~

GRATTIS! :D

Anna

Grattis! :)

Sara Sjöström

Stort grattis finis! :D

Amanda

Grattis en utav världens bästa bloggare :)

Natalie

Grattis Lina!

Julia

Grattis!

Fanny

GRATTIS)<3
Älskar din blogg, du är min förebild!

Olivia

GRATTIS :)

Daniel Brännström [hobbyfotograf]

Grattis grattis! :D

Bless

Grattis!

Koffe

Grattis på födelsedagen Lina! :)

malin ツ

GRATTIS! :)

Madelen

Grattis! :)

Erica

GRATTIS! Du förtjänar en awesome födelsedag!

Vendela

Grattis! :) ♥

Anna T - Nörd & Filmskapare

Grattis till dig ^__^!!!
Hoppas du haft och fortsätter att ha en riktig superdag!

Linnéa

Grattis Lina ! Hoppas du får en underbar dag, 19 år. Älskar din blogg, du är min förebild. Du förtjänar det bästa, den bästa födelsedagen man kan få :) ♥♥♥ Massor av kramar

Clara Ketter

gratttiiiis lina!

Rebecka [FOTO]

Grattis grattis! Ha en underbar födelsedag :)

Hanna

Grattiis Lina! :D

Vikkan

Grattis:)

Emma

Grattis! :D

Fotograf Annie

GRATTIS på födelsedagen :D
Hoppas du har haft en superfin dag och en fortsatt härlig kväll :)

Hanna - fotoblogg

Grattis! :D

Julia

Grattis till min favorit fotograf! ;) Hoppas att du har haft en bra dag!

ellen

Och jag fyller 15 idag!! Grattis till oss!!

Ava

Grattis!:)

hanna

grattis! ha en bra dag:)

Malin Sirviö

grattis :D

Anonym

Grattis får man väl säga då! ;D

Wilma

Grattis, hoppas du får en as bra dag! :D

Elin :]

Grattis Lina! Hoppas du har en super bra dag!! Älskar din blogg och dina foton! ;] <3

Anonym

Grattis, fin bild! ;D

Carro

Gattis Lina! Du ve väl att din blogg är grymt bra?! :D

Elin [ n e v n a r i e n ]

Grattis! :)

Sofia

Woho! Grattis på dig. :)

Mahtab

Grattis, grattis, GRATTIS!!!! :)

E L I N F E L I C I A S

grattis! :)

L A U R A -

Grattiiis! :D

Malin Maria Johansson

Grattis Lina!! :D

Hanna | Hårdrockare med kameran runt halsen

Grattis! :D

idha

Grattis!!♥ hoppas du fick en bra dag :)Btw jätte fin blogg

FOTO ▲ DAVID ANDREASSON

grattis!!

Suzette - MIXAMER.SE & foto

Grattis! :)

Gina

Gratulerer med dagen, Lina!

Ellen

Grattis!

Saga

Grattis! Jag tänkte bara passa på att säga att du är en helt fantastisk fotograf och att jag verkligen ser upp till dig. Nästan allt jag kan har jag lärt mig från dina tips och bilder, så tack för det!

Hoppas att du har haft en fin dag :)
KRAM

Elin

Grattis grattis fina du!
Vill också säga att att vi tycker du är sjukt duktig med kameran, väldigt kreativ och vacker också :)

Mikaela [fotoblogg]

Grattisgrattis bästa Lina! :)

Jättefin bild också ;)

Amanda Persson

grattis!! :D

Hanna Wallström

Åh, grattis!

Julia

GRATTIS LINA!
Bara så du vet så värkligen ÄLSKAR jag din blogg, du är ju bara helt grym! Bara för att siga till så rekomenderade jag din blogg på min för några dagar sedan, här är länk till innlägget ifall du vil se! http://juliaes.blogg.no/1351892765_3_fine_fotoblogger_5.html

Emma

grattis lina! :D

Ebba Molin

Grattis på din dag! Riktigt fin bild!

Laura

FETTTTTTTTTTTTT, jag vill oxå fylla 19, hehe. FIESTA?

Karin

Grattis grattis!:D Hoppas du har haft en underbar dag<3

Simon G

Stort grattis! :)

Sabina

Grattis! Hoppas du haft en bra dag :)

Astrid

Grattis!

Felicia

GRATTIS!:D

Thyra

Ha den äran! Fyllde själv 16 för tre dagar sen.. :)

Josefin Franzén

Grattis!

Emma

Grattis!! Hoppas du har haft en bra dag!

Jenny

Grattis! :) Fin bild!!

Igår Press-fotograferade jag Jennifer Lopez i Globen, gå in på min blogg för att se bilder! :)

victoria

Grattis på dig! :D

Marita

Gratulerer så masse masse med dagen din! Fantastisk bilde også :)

Nikaia - sex and the city

kolla in min blogg om ni gillar att läsa & diskutera om sex, relationer & mode :)

F O T O - J U L I A

grattis !!!!!

maridja

GRATTIS :D

- s t i i n -

Grattis och hoppas du haft en super bra dag :)

Guy Sandström

STORT Grattis!

Linda

Gratttis! :D

Lucy Ewelyn ♥

Grattis på födelsedagen :)

Jonna

För det första Grattis! Och för det andra vilken sjukt fin blogg du har! ;D Upptäckte den idag.! <3

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

Grattis Lina! :D

Cissi

Grattis :D <3

matilda

Grattis

Tove

Grattis! Hoppas du får en underbar födelsedag!

jessica

Grattis! :]

Hildana

STORT GRATTIS!! Ville passa på att säga att jag tycker du är grym fotograf och inspirerar mig varje gång jag klickar in på din blogg. Keep it up! :)

maja o zoro

Grattis :D fina bilder du tar :)

erika

Grattis i efterskott! :D
Kraam

Anonym

Grattis

Kika in på min blogg
http://beatricessmycke.blogg.se

Damir Calusic

Grattis i efterskott! :)

JB - fotografi

Grattis! :)

Maja

GrattisGrattisGrattisGrattis! Hoppas du får en superdag!

F

Grattis!! Du är så cool! Du har liksom ett eget fotoföretag och är bara 19 år! Jag ser verkligen upp till dig! <3 GRATTIS!! (igen ;-))

Lisa - SAKNADE TE HAVS

Wow, grattis grattis! :D

Frida

Grattis!! :)

Fanny

fin bild, gattis! :)

Emma

Grattis i efterskott, hoppas du hade en grymt bra dag! (:

Elin - FOTOBLOGG

Grattis på dig! :)

tänkte bara fråga hur du tar så fina bilder på dig själv?
Kram

Besök gärna min blogg också :)

Erika

Grattis på födelsedagen! :D
(i efterskott)

jamie lynn

grattis i efterskot Lina!!

Juliana

Grattis i efterskott:)!!

elin ♥

Hej ♥ Älskar din blogg, läser den varje dag ! :D
Vill du vara med i min fototävling? Det är enkelt att delta. Skicka bara en bild till:
[email protected]
eller gå in på min denna länk och läs om tävlinen:
http://fyrfotarvannen.blogg.se/2012/november/stor-fototavling-2.html#comment
Tack och hej / elin ♥

Tindra-livet i London

Grattis Lina! Hoppas du får en jätte bra dag!!

Alma♥

Åh, GRATTIIIIIIIS!
Ja må hon leva
Ja må hon leva
Ja må hon leva ut i hundrade åår
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva
Javisst ska hon leva ut i hundrade åår

Grattiiiiies♥

Evve-Normal is boring!

Grattis finaste Lina <3

Alicia

Grattis Lina! :-D<3

Vera

Grattis tjejen!! :)

Erica

Grattis! :) Kramizz Erica

Wilma [canonflicka.blogg.se]

Grattis i efterskott fina Lina!! :) Hoppas du hade en bra födelsedag!

Maria

GRATTIS i efterskott! Hoppas du hade en toppendag!! ;(

Sandra

STOOOOORT GRATTIS! :) <3

viktoria

grattis fina du :D

Gabor

Happy 19th Birthday to youuuuuuuuuu!

JENKA

GRATTIS!
Fina bilder!

Felicia

älskar din blogg!

Anna Olsson

JÄTTE GRATTIS!!!!!!!!! <3333

frida

gratulerer med dagen som var! :D

Emma

grattis!

amanda

grattis lina! älskar din blogg! ♥ kolla gärna min!

rebecca

Hej, grymt snygg blogg! Och grattis på födelsedagen! :) Håller på att starta upp en ny blogg/modeblogg! Gå gärna in och lämna lite tips och tyck till om mina inlägg! :)

Leone

Grattis i efterskott!! :D

Nelly

Studio paraplykit från lastolite: http://www.tradera.com/paraplykit-fran-lastolite-studiofotografi--auktion_342593_167917391

Emmelie

Grattis Lina! :)

Jennifer

Som alla andra: Grattis! :)

Maja

Grattis i efterskott!! :D

Ingvild

Hurra, hurra, hurra! Gratulerer masse med dagen, Lina! Du er så inspirerende og flink! :D

Majsan

Grattis i efterskott :-)

Anonym

GRATTIS! BTW ÄLSKAR DIN BLOGG!

Anna

Grattis :)

frida lindgren

TÄVLING!!
Lottar ut ett valfritt navelsmycke till ett värde av 500:- på min blogg, delta gärna!

Qhena

Grattis hoppas att du får ett fint dag ;) <3

Matilda;)

Grattis!!!:)

♣ Ida - Hon som föddes med LKG

grattis :)

Hanna

Grattis!! Vill bara säga att jag älskar bilderna du tar! Har fått nu på senaste ett stort intresse för foto, älskar att fotografera!

matilda

Du är sjukt bra på att fota, och din blogg är intressant. Men när du inte bloggar ofta gör du mig besviken. BLOGGA MER :D haha, btw grattis!!

Moa

Grattis i efterskott! :D
Jag älskar headern btw !
kramkram!

Ellen M

Grattis på födelsedagen!! Du är så grymt talangfull!:)

Tove

Grattiiiis i efterskott! :D Älskar din blogg!

Anonym

GRATTIS I EFTERSKOTT! :)

Carro

Grattis i efterskott Lina! :)

Tilda

Super fin blogg! :)
Grattis! ;)

kaffehörnan

Grattis till dig

fanny

grattis! :)

Cajsa FOTO

Nästa år blir du ingen mer tonåring. :D Hur kommer det att kännas tro du? Hehe Men nu ska jag säga Graaattis på födelsedagen hoppas på du får en kanon bra dag! :)

Du, du har en hemsida, hur gjorde du den? och hur mycket kostar det? Berätta lite! Ska nämligen skaffa! Är inte bra på sånt. :) :D

KRAM

Svar: Tack så mycket :F Nästa år är jag ingen tonåring vilket känns både kul och sorgligt. Vill ju fortfarande vara liten.. hehe.
Jag kodade den med hjälp av Dreamweaver. Har också använt mig av CSS3 koder. Sedan betalar jag ungeför 300 per år för att ha den på webbhotellet one.com :)
linafoto

Cajsa FOTO

Nästa år blir du ingen mer tonåring. :D Hur kommer det att kännas tro du? Hehe Men nu ska jag säga Graaattis på födelsedagen hoppas på du får en kanon bra dag! :)

Du, du har en hemsida, hur gjorde du den? och hur mycket kostar det? Berätta lite! Ska nämligen skaffa! Är inte bra på sånt. :) :D

KRAM

Tess

Grattis i efterskott! :) Kram

Maja

Grattis i efterskott! Blir så inspirerad av dina bilder, dem är jättefina allihopa!

Elina

Grattis i efterskott!! :D Sjukt snygga bilder! :O :D

Molly Axelsson

Grattis som fan! 19 år, inte illa! ;)

Susanne larsson

Grattis på födelsedagen och till en grym blogg. Jag började följa dig när jag såg dop korten på Minnea som var ljuvliga. Jag skall själv köpa kamera och gå en fotokurs då vi flyttat till Kina och kommer resa en hel del så dina tips är toppen. Mammas kusin Susanne

CJ

Grattis i efterskott Lina! :) Kram!

mickan

GRATTIS :D Du har en sån fin blogg!

Paulina

graaatiiis :D:D:D

Ebba

Titta in min blogg www.sotaalladin.blogg.se

Liinn ♥

GRATTIS I EFTERSKOTT FINA DU! :D <3

fotograf louise åkesson

gillar kombon av skog och ballonger, grattis


ha en fin lördag
kram louise