Denna kyla



Denna kyla har gjort mig sängliggandes i några dagar. En fet förkylning. Jag har mejl att svara på och jobb att göra men jag orkar inte ens sitta vid datorn. Pappa försöker få ut mig på en promenad nu. Det kanske hjälper mig att bli piggare? Nu lär jag snyta mig. Hej.
31
Matilda

Fina bilder

hantverksbloggen.blogg.se

Ta inte ut dig bara :)

Meam Die

Promenaden ser ut att gjort dig gott ;) Du ser pigg ut *ler* Krya på dig.

kram kram Malin

Svar: Fast de bilderna fotades innan jag blev förkyld hehe :D
linafoto

Emelie

så söt du är Lina! :)

E L I N F E L I C I A S

härliga bilder!

Saknade Te Havs

Vilken härlig blogg du har! Tycker speciellt mycket om dina inlägg med självporträtt tagna under natten och inläggen med Mio. Jättehäftiga sminkningar du gör!
Ha det så bra och hoppas att du slipper förkylningen snart :)

▲Amanda † Fotogalen▼

Så söta bilder!

Lise Brevik

Likte bildene veldig godt og må bare få sagt at jeg har fått meg en ny favoritt blogg :-D

Joanna-Livet med Asperger+reumatism

sötnos:)

Fanny

fint motljus! :)

frida

så fine bilder, du er jo bare sykt flink!!

Amanda Persson

åå ljuset passar in perfekt!

Viktoria

hoppas du blir bättre snart, krya på dig!

Sandra

Så glad att jag hittade din blogg! Så mycket fina bilder!

sara

Fina och söta bilder!

Ebba Molin

Riktigt fina bilder!

Linn /Foto & Vardag

Älskar din blogg! :)

Lisa

Riktigt fina bilder!

Kristoffer Hultling

Hejhej Lina!

Ville bara säga att du har en härligt bra blogg och det är kul att se unga talanger. Hoppas fotograferingen går bra för dig:)
Jag är själv modell, så har jag vägarna förbi Karlstad kanske ropar till!!

Ha en bra dag
K.Hultling

Svar: Hej, tack så mycket! :) Absolut, modeller är jag glad att få fota.
linafoto

Alexandra - Utbytesstudent i Las Vegas

liten fråga :)

När du fotograferar, tar du någonsin på auto läge? Eller ställer du om allt på manuellt för varenda bild?

Och vi säger att man fotar ute,en blomma där en blomma där ändra vinkel osv. måste man ändra inställningar precis hela tiden ?

Lite tips på sådant tack! :)

Och ja, azum blogg, och älskar dina foton. Att du gör den där sminkningen på dig själv ibland och bara plåtar på!

Svar: Aldrig på auto, då har jag ingen kontroll! Jag har kameran inställd på manuell (fokuseringen på auto dock) och behöver inte ändra inställningarna efter varje bild jag tar och ibland inte när jag byter vinkel. Det beror på hur ljuset ligger också. Om jag måste ändra inställningarna så är det bara att vrida på rattarna samtidigt som jag fortfarande tittar i sökaren och håller koll på exponeringen. Så det är inget jobbigt och jag tänker inte ens på det.
Tack så mycket :))
linafoto

Anonym

Usch är inte heller så glad åt kylan. Men det är ganska härligt när solen tittar fram :)

Jasmine

Väldigt fina bilder på dig. Du är vacker!
Krya på dig, hoppas att du snart tillfrisknar.
Kram

Ellen (alatariel)

Härliga bilder på dig! Men ja krya på dig! :)

Emma

mysiga bilder!

Lovisa

Fina bilder! :)

Jag har ingen systemkamera än , men jag älskar att fota och jag önskar mig en. :) Jag har en Ipad som jag fotar med och en liten Canon ixus digitalkamera.

Har lite frågor..

På Canon är det de nyaste som har lägst eller högst nummer?

Är det någon Canon kamera du skulle tipsa om som du tycker är extra bra? :)

Är Canon 7D en av dem nyaste?

Och tycker du Canon eller Nikon är bäst?

Några foto-tips för "nybörjare" ?

Skulle vara tacksam för svar! ;)

Matilda

Krya på dig Lina!

Fina bilder föressten, ÄLSKAR alla dina självporträtt. Så kreativa och fantasifulla!

Majken

Hejsan!
Jag har just nu en tävling där du kan vinna ett presentkort hos IDIWA.SE på 150 kr. De har just nu de tredndigaste mode iphone skalet-det med nitar, snygga hörlurar, ipad fodral och en massa mer saker... Jag tycker att du i alla fall ska delta! Vad har du att fölora licksom? Om du vill delta så har du inlägget med regler och så (inte några svåra) här:
http://megamajken.devote.se/blogs/22959138/.htm#WriteComment

Malin Maria Johansson

Är också förkyld :(

FOTO ▲ DAVID ANDREASSON

Så bra kvalité på bilderna, vill också bli så bra en dag :)

Lollyz

fina bilder!

Sandra

Åh vilka fina bilder, kolla in min blogg? :)