Attitude Sthlm Modevisning

Canon EOS 5d Mark III + Canon EF 85mm f/1.8
 
Här har vi några bilder från två modevisningar på Attitude Sthlm. Tog en hel hög med bilder och jag har plockat ut en hel del favoriter. Men kan inte publicera alla så här får ni se ett axplock av modevisningarna. Måste bara säga att det var sjukt roligt att plåta på modevisning så det lär bli fler gånger!! :)
28
Becca

Riktigt snygga bilder!!

Erika - fotoblogg

Grymma bilder! Riktigt snygga :)

Emmaholm.se

Snyggt!

Nathalie

Åh han du fångat i spegelreflektionen var härligt snygg!! ;)

Elin Kilman

grymma bilder!

Julia

Kul! Jättefina bilder! :)

Fredda

Hur tänkte du när du visar bilder från en modevisning i svartvitt?

Svar: Jag visar inte kläderna, jag visar bilderna. Eller hur menar du?
linafoto

Elsa (fotoblogg)

Jättefina bilder :) Du måste ha haft riktigt bra platser ju!

Annie

Hej, förra året hade du ju en julkalender på bloggen, ska du ha det i år med? :)

Svar: Nej det kommer jag tyvärr inte att ha :/
linafoto

Viktoria

så otroligt snygga bilder!

Sofie

Vilka fina bilder! :)

Ellen (alatariel)

Jätte fina bilder! Bra början. ;)

Sabina

Snygga bilder :) Ögongodis!

matilda

Roligt

Rebecca Önhult - Fotografi

Riktigt stiliga foton!

Sofia - FOTO

Snygga bilder! :)

Karin

Riktigt snygga bilder!:)

AnnaD

Fina bilder!

Tove

Häftiga bilder! :D

Gina

Så kult!

Fotograf Viktoria Wigenstam

Såg ju riktigt kul ut :) häftigt :)

Nikkis fotoblogg :D

Vad roligt det måste varit ! :D

Fredrika - pluggar foto i England

Vilka fina bilder! Åh vad kul att fota modevisning.. hoppas på att få prova på det själv snart! :)

Sarah

Du är en grym fotograf! :D Älskar alla bilder på din blogg

Marcus

Ledsen Lina. Jag har varit en fan av dig och ditt fotande tillsammans med dina knep som du avslöjar.
Du har glidit ifrån det mer och mer och det är inte längre spännande att titta in på din blogg.
Jag minns förr, då var man alldeles lyrisk över att du skrivit ett nytt och spännande inlägg med massor av tips och trix!

Jag kommer även fortsättningsvis titta in ibland men din blogg om mode och vardagssysslor intresserar inte mig.

Sara

Hej Linafoto

Jag undrar vad önskar du dig i julklapp? Jag har ingen vad jag skulle vilja ha, hjälp! Jag är intresserat av foto oxå. ;-)

Emelie

Du är så jäkligt grym på att fota!! Kram Emelie!:)

Emma

Grymt snygga bilder!