Alla helgons dag


Se i HD för bäst kvalité

Såhär såg det ut igår när jag, mamma och pappa besökte gravarna igår. Blev lite rädd igår när jag satt och redigerade filmen eftersom musiken och videon stämde så bra överens vid ett tillfälle. Och så var det ju på Mimmi's grav (04:23). Jag heter Mimmi i mellannamn efter henne nämligen. Både jag och mamma hoppade till och skrattade och skakade som djur. Nu när jag sett det igen är det inte lika farligt, hehe.

Filmar med min Canon EOS 5d Mark III och Tamron 28-75mm f/2.8. Använder även en U-Flycam som jag precis köpt mig. Har inte lärt mig att balansera den rätt så filmen är inte så stadig som den skulle kunnat bli. Men stadigare än handhållet iallafall :)
21
Signe

huu läskigt :O :)

Tove

Åååh, ett sådant stativ skulle jag vilja ha :O Är de dyra?

Svar: Köpte den för 1399:- på cyberphoto.se :) Den kostar annars 1799:-
linafoto

Chebaro

Coolt!:)

julia johansson

Vad läskigt!

Den där kursen du håller på med är den så att alla kan se den eller att man måste typ betala..? :)

E L I N F E L I C I A S

fy vad läskigt!

Anonym

Du får väldigt gärna göra ett photoshoptips där du visar hur man framhäver fräknar!

Sara Sjöström

Läskigt! Musiken gör ju att man sitter på helspänn nästan hela tiden!

Åh vad roligt att du köpt en Flycam! Har själv kollat in den några gånger :) Om du vill får du mer än gärna skriva en recension när du haft den ett tag :D

matilda

:)

Hanna

gud vad fin blogg och bilder! Avis.....<333

Tove

Sv: Okej, då vet jag, tack så mycket! Det låter prisvärt! :D

Jenny

Duktig du är!

Ikväll fotar jag Jennifer Lopez, glöm inte att kika in på min blogg sen för att se bilderna! :D

ellinor

Uh läskig!

Har precis startat en ny blogg och skulle bli jätte glad om du hade lust att kika in en snabbis och ge lite feeback, både bra och dåligt! Och kanske berätta lite kort om vad du helst vill och inte vill läsa i bloggar! :-) Skulle verkligen vara super snällt! Tack på förhand! :-) Mvh Ellinor

Felicia Andreasson - Foto

Riktigt bra gjort! :D

Ellen (alatariel)

Verkligen skrämmande video! :3 Vad heter låtarna du använde?

Ellen (alatariel)

Och ja stativet ser jätte coolt ut!

Andreas

Hej!

Får man fråga vad din koppling är till "staden"?
Kommer därifrån själv nämligen! Men bor i Karlstad nu.


Svar: Gamla släktingar på mammas sida (Mossberg) :)
linafoto

Bella

Jag fattar inte det läskiga med 4:23..? :O

Svar: Nej, men det är nog mest jag och mamma som förstår ;)
linafoto

Ida

Det blev ju coolt när kameran svängde sådär !! <3

Svar: Ja, det passade i denna skräckvideo :)
linafoto

Julia

Usch och fyy vilken hemsk video. Blev riktigt skrajsen av den!! :D Haha, men håller med om att det passade bra in då kameran skakade till sådär ibland :)

Nea

Lite smått läskig video faktiskt... Bra filmat, speciellt för att vara första gången med U-flycam!

Jag har precis upptäckt det här med att filma, efter att bara ha fotat innan. Jag har därför funderat ett tag på att köpa en flycam eller glidecam. Jämfört med Glidecams så är ju U-flycam rätt billig. Så min fråga är helt enkelt: Vad tycker du om din U-flycam? Är det värt att investera i en sådan? Är det väldigt komplicerat att sätta fast/ta loss kameran och att bära stativet med sig?

Tack för en inspirerande blogg och ha en fin kväll!

Julia

ruskigt bra! ;)