Min nya fotoväska





Den är korallrosa, den är lätt, den är smidig och framförallt snygg - Säg hej till min nya fotoväska!
Den kommer ifrån fotobag.se och de har fler fotoväskor du måste spana in. I den väskan jag har kan jag ha med mitt kamerahus med batterigrepp på, samt 3-4 objektiv och lite småsaker i alla fickor. Inte nog med det, jag får plats med min lilla bärbara dator i ett fack också. Se filmen här nedan så får du se mer av väskan.



Missa inte!
Inom de närmsta dagarna kommer en tävling att komma upp på bloggen där du kan vinna en valfri Kelly Moore fotoväska. Kolla in alla väskorna du kan vinna här och kika in på bloggen inom några dagar för att delta i tävlingen :)
85
Felicia

Väskan var assnygg - shortsen också ;)

Elin

En sån skulle man verkligen behövt, smidig och bra, o sen får man ju plats med allt också! :)

HanneChan

Gud vilken fin! :o

Undra om den finns i turkost också >.>

Fru M

Så snygg!

Satt och tittade på dessa fotoväskor tidigare i dag. Vill också ha en.

Erika

Gud så snygg! Har funderat ett tag själv på att köpa en liknande väska :)

Alice (:

Fan vilken snygg! Sån måste man ju köpa. :D

Karina

Wow vilken snygg stil du hade på bilderna! Färgkombinationen var ju awesome. :D

♡ ♥ malin palin

åh, älskar din nya fotoväska, avis! :D

Felicia

Nice:) matchade shortsen jätte bra ju:)

Natalie

Så himla ball!

Matilda

Visst är B-Hobo en riktigt snygg kameraväska?! Jag har en likadan, fast den svarta modellen och är riktigt nöjd med den än så länge. Fast när jag ser din kommer jag på att jag kanske skulle ha valt en mer färgglad variant (vårigt och fint) men svart funkar ju det också :)

emma

Snygg!

Jennifer Nilsson

Läcker! :D

Maria

WOW!!! Verkligen skitsnygg!! Ser verkligen inte ut som en fotoväska. Och så mycket som fick plats dessutom!! Måste spana in de andra också!

Anonym

kjempe fin kan du lage bak kulisene video snart og fototips video hvordan man tar med reflxskjerm og sånt

marthe

kjempe fin veske vil ha ;)

Kan du lage en bak kulisene videoblogg snart og fototips hvordan man tar med med refkxskjerem

SARAH CARLSTEN

Ha en fin kväll! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Julia

Oj dendär väskan var ju verkligen snygg och smidig! Verkligen! :D Hoppas bara att JAG vinner dendär tävlingen som du snart ska ha, så att jag också kan få en snygg fotoväska ;) Längtar redan! Kram!

stina caesar

åh, jätte fin blogg. du är verkligen jätte duktig på att ta kort vilket du redan vet?. jag har nikon D3100 55mm och jag undrar vad som egentligen är bäst, alltså som kostar under 10000 :) kram

Fotograf Annie

Åh vilken snygg fotoväska!! :)

Emma

Supersnygg!

Tilda [fotobloggare]

Väskan är sjukt fin! Och vilken grym tävling, kommer helt klart vara med! :D <3

Jennifer

tillgjort i början av videon men annars var den bra! :)

Mary

Gud vad fin!!! Vill ha ^_^

Isabell

Hej Lina!

Du har verkligen jätte härlig blogg, älskar att läsa den!

Jätte snygg väska du ar införskaffat till kameran!



Angående den där tävlingen.., tror du att då någon gång kanske kan ha en filmtävling istället för en foto tävling?



Kram från Isabell!

Viktoria

så grymt snygg!

Amanda

Åh! Vill ha en! :) Så himla läckra!

Therese

den är ju galet praktisk och snygg! Sällan de har allt det=)

Becca

Snygg & smart!

Ebba

Galet snygg väska!

Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sjukt snygg, sån vill jag me ha när jag köpt min kamera ;D

Sofie

Hej Lina!

Jag vill först och främst säga att din blogg är bäst och att jag är så grymt tacksam över att den och du finns! Du har verkligen inspirerat mig jättemycket när det gäller fotografering, och du har också visat att om jag vill satsa på att bli fotograf, så är det möjligt att starta eget om man är lika duktig som du är!

Det skulle betyda guld för mig om du kunde kika in på min blogg och kanske skriva lite respons om mina bilder i en kommentar. Vad du tycker jag gör bra, och vad jag kan tänka på för att bli bättre.

Jag ser upp till dig så oerhört mycket, tack för att du finns Lina!



Kram! :)

Fanny - foto&vardag

Jättefin väska! åh, måste vara med i tävlingen. :)



men, jag har mejlat dig! om autografen för en vecka sen men har inte fått något svar.

elin wiman foto och vardag

Galet snygg väska och du får plats med mycket i den <3

DIANA ÖSTERBERG

Snyggt! :)

A

Har ni redan så varmt så du kan gå i shorts :O?

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Den där väskan är så cool.

Karin

Snygg väska och fin blogg :D

Sara

Så cool och snygg!

B E C C A

Åh, gud vad snygg!

Jenni

Skitfin!

Louise - Fotoblogg

SÅ snygg! :D

Sophia

Har du gjort din design? Om inte var hittade du den?

Älska din blogg! Tycker att bilderna när du låg i badkaret var grymt coola!!

Jennifer

Hahah värsta reklamen c:

Snyggt!

Linnea

Sjukt snygg kameraväska!

sofie

Sofie

Hej jag undrar hur man gör för att få skärpan på ögonen, Du får ögonen att bli jätte vackra :D

Du tar jätte fina bilder kram

Sabina

Åh, nu blev jag nästan lite avundsjuk... Fast egentligen inte, jag har länge suktat efter en Kelly Moore, men kan inte bestämma mig för vilken och skulle helst vilja se dem irl först... Hoppas du är nöjd med din!

Anonym

gud så snygg kameraväska och smidig :)

Mathilda

Jätte snygg väska! Men vart har du köpt dina super snygga shorts?? :)

Emma

Den var riktigt fin!

Emelie

oh va snygg! måste ha en!

Felicia Johansson

Oj, vad snygg!

ROXANNA - Kamp efter Cancern

men allvarligt vad tuff den var, trodde inte det var fack i och allt :O

fotograf annelie malmgren

wow! den är verkligen sjukt snygg! =)

Emelie

Haha, måste bara påpeka att du för tillfället har 1337 likes på din fbsida. Elit!

Emma

Åh blev kär i väskan!

Lebanezza

Fan va snygg!

Amanda

vackraste kameraväskan i stan? Japp! :) superfin!

Johanna

Bilden till vänster är ju sjukt härlig!

Anna T

Meeen guuuuuud vilken snygg!

Blir helt kär!



Ser jättemycket fram emot tävlingen :D

Har bara en skitful fotoväska :(

Felicia

Nej eller hur:) Oj var det så länge sen som vi tog de bilderna, varför måste tiden gå så fort?

Felicia

sv: Men eller hur, det känns lite konstigt att vi inte kommer gå i skolan något mer om man inte väljer att läsa vidare:)

Felicia

kan du logg in på fb?:)

Komiker - Mina vänner kallar mig Komiker.

Fina foton, och jäkligt snyggt med rosa som bryter lagom ordentligt.

Emma

Åh! Jag vill ha!!! ;)

Malva

När kommer den nya headern?

G U L D N O U G A T E N

Stört cool! ;)

~ Ha en fin dag



/ Cajsa

Amanda

När får vi se ditt projekt du höll på med? Väntar spänt!

emma

Hej Lina!



Jag jobbar på www.bamarang.se och vill tipsa dig om en tävling där man kan vinna en designlampa från Chen Karlsson. Tävlingen går ut på att man ska presentera sitt förslag av hur man skulle använda lampan – genom att rita, photoshoppa eller klippa och klistra ihop en bild. Jag tror att den skulle passa dig och dina skills! Läs mer på http://bamarangse.wordpress.com



Vänliga hälsningar

Emma på Bamarang!

lisa

ååååh! otroligt snygg och smidig!

olivia

fin! grymt fin du var i shortsen också :)

Isabell

du är så sjukt grym på att fotografera , Önskar jag kunde bli lika bra på bild ! :)

Jenny

Hejsan! Vilken fin blogg du har. Jag vill bara tipsa att på min blogg, www.barajennyy.blogg.se så samarbetar jag med SthlmCompany och du har chansen att vinna underbara priser till morsdag bland annat och en rabbatkod + en överaskning! Allra bästa hälsningar Jenny

Tova

vart har du köpt den sjukt fina vita tröja? :)

felicia - fotokobran

var med och bestäm! :)

skulle vara jättesnällt om du ville lägga din åsikt! :)

http://fotokobran.se/2012/may/vad-onskar-ni-1.html#comment

Irma

Hej! Jag är elva år och jag anser mig själv som en ganska så duktig (...) fotograf. Jag kan allting /tror jag/ och nu är det bara tillbehör och utrustning kvar känns det som. Du som är en lite äldre och mer "utbildad" fotograf kanske kan hjälpa mig? Seriöst, jag frågade mamma detta men hon sa bara "det finns alltid, alltid mer att lära sig om". Men jag fattar inte, VAD? Vad har jag mer att lära? Jag kan slutartider, bländartider och allt sådan skit (kanske kan lära mig just DET bättre men ja). Och är en skapligt bra fotograf. Snälla hjälp mig! Från Irma på amrim.blogg.se :)

Kajsa

Vart har du köpt dina shorts? Både väskan och shortserna var jätte snygga!

Celine Lindkvist

Åhh, vad snyygg! Vill ha! :D

Anonym

Grymt snygg! Jag som älskar rosa också!! :D

Ulrika - Fotograf u.norman

Åh vad roligt! Tycker de väskorna är så himla snygga och praktiska :)

AKP Photography

Utrolig fin fotobag :D Men syns ikke prisene er så veldig fine Hihi

joakim

Ikke helt min type fotobag. Men det er fint å se at noen endelig har skjønt man kan velge noe annet enn lowpro.

signebd

Hej Lina! Jag är en norsk läsar av din blogg och jag har en fråga om din väska: Kan den användas för MacBook 13 tum och finns det utrymme för lunchpaket etc. Btw jag använde google översättare, hehe.

Hade varit bra med svar på min blogg eller e-post: [email protected]

Tack så mycket!

Anonym

Jag såg en liten bugg i videon från 1:17 och framåt