Make art with fire



Canon EOS 7D + Canon EF 50mm f/1.4
221
Erika

Häftiga bilder!

Anonym

SHIIIT VAD SNYGGA!

linnea, - FOTOGRAFI

oj vilka häftiga! :)

Maria - Min väg till fotograf

A

W

E

S

O

M

E

!

Esmeralda Edenberg

Riktigt snygga bilder, dom tre understa är helt klart mina favoriter! :)

Siv Anett

Stilige og skremmende bilder!!

Hedda ♥ hediii.blogg.se

Helt magiska bilder!

Ranja

Oj vad fina bilder!

Viktoria

Coola bilder! c:

Anonym

Fina & coola bilder!

Belinda

Gaaaalet coola bilder! :D

Marinda Gadén

Du är riktigt grym! :D

Kristin

Det är helt sjukt vad duktig du är! :o

Mary

Wow Nice bilder!!

Stina

Wow, riktigt häftiga bilder! Hoppas du haft en fin Valborg :)

magda - fotoblogg'

Åh, älskar tredje bilden !

C4

What. Det där är ju typ helt... incredible!

Var elden verkligen sådär rosaaktig?

Miss Photoholic

very nice pictures, very original :) I like your blog!

Maria

Riktigt coola bilder!!!

Catrine

Otroligt snyggt!

Emma

Snygga bilder!

Becca

Coola bilder

E L I N F E L I C I A S

häftiga bilder!

Carolina

Riktigt bra bilder!

Ellen

very nice!

lina

fina bilder :)

Jossie♥

Gud va coola bilder ! :D

Malin [mmsea]

Vilka häftiga!

Anna

Häftigt!

Hanna - Mode och min vardag

Häftiga bilder!

Anonym

blogving byte?

Lotta

Otroligt fina bilder! :)

filippa

jättefina Bilder! :)

Pablo

Sjukt vackert! :D

Remmie

Wow... SÅ GRYMT COOLT OCH SNYGGT. <3

meyav

vad coola bilder! Allt bra?

kiwiberries

riktigt vackra bilder!

Wicked Syriansk Girl

Vackert! :D

Louise

Häftiga bilder!

denise

SNYGGA BILDER!!

elinalexi

Urcoola bilder!!

Sofie

Sjukt snygga bilder! :)

Sofia Bjursåker

daamn vad snygga bilder!!

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Dem där bilderna är riktigt häftiga!

Annellisaa

snygga bilder

jasmin

freakin awesome pics!!

Josefin

Wow, ascoola bilder!



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna flera olika priser. Det ända man bör göra för att vara med är att länka min blogg i ett inlägg. Om du är intresserad så får du jättegärna kika in. Förlåt om du inte gillar sådana kommentarer. :)

Carina

Riktigt fina bilder!

JW Photography ♥

Riktigt läckra bilder :D

felicia - fotokobran

snyggt! :D

CJ

Alltså Lina, de här bilderna är helt magiska! Well done!

thilda;)

coola bilder!

allt bra med dig? :)

henny norberg

Otroligt snygga bilder!

M I K A E L A

himla snyggt!

erika

Otroligt fint!

Liuza

wow vilka coola bilder!

Ala

W.O.W AMAZING! Real art with fire.

Felicia Andreasson - Foto

Fina bilder!

Jeanette

Ser ut som ett vulkanutbrott!

Y A S M I N E M I N E - FASHION FOR EVERYDAY

Häftiga bilder!!!! :DD



KOLLA GÄRNA IN MIN GET THELOOK

Lovisa

shit vilka balla och riktigt snygga bilder!

Catwalkqueen

Första bilden är riktigt riktigt snygg =)

aliengirl

Jättesnygga bilder du har tagit! :D

matilda

Gah vad grymma bilder!

Yenny

Vackra bilder!!

Erica Gilbertson

superfint! ser ut som en vulkan!

Hanna Håkansson [ Only Photo's ]

skit snyggtt! :)

Ida

Det ser ut som om du tagit dig upp på någon vulkan och lyckats plåta dess inre. Grymt!

hanna

FAN vilka bra bilder!

Helena

Vad fint!

sofie

du är fantastiskt duktig :)

Angelica - Mamma till Bruce

Vilka härliga bilder, du är duktig! =)

Cindy

Gud, vilka grymt häftiga bilder! :)

- Sofie,*

Coola och snygga bilder :)

Johanna

asballa bilder!!

▲ Mohammedi's™

OMMMMGG , SHIIIITT SHIIT, GUUD , SÅÅ SJUKT HÄFTIGA OCH FINA <33333

Anna T

Helt sjuuukt snyggt ^^

Vera

åh vilka fina bilder!! :O skitcoola.

Ellenor

många coola bilder

Lilla Amalia

Vad häftigt!! Riktigt cool!:D

jessica

väldigt coola bilder lär jag säga! :)

Ida

Så coola bilder, jag trodde först det var rymdbilder när jag såg den första!

ella

shiit vad snygga bilder du är ju en riktig fotograf

Maja

Vilka coola bilder :D

sara

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ååå

snyggt!!!

YlvaMinnie

SNYGGA BILDER!

JohannaLilian

Sjukt snyggt verkligen!

Linnea

Gud så fina bilder älskar dom STARKT :)



Linnea

Gud så fina bilder älskar dom STARKT :)



K A J J A

S K I T S N Y G G A BILDER!

Sofia

Sjukt coola bilder!

Marc

Gud vad fina bilder! :D

Isabelle-Stil.Foto.Personligt

Galet coola bilder!

S a n n a W i d m a n

Snygga & häftiga bilder :D

ester

galet vackra bilder!

Josefine Arvehall

Fina bilder!

Clara

grymt coola bilder! ashäftiga

Jossie

Så himla fräna bilder, helt underbara XD <3<3

yasmine modell mamma och fru

allt bra idag?

KRAAM

Ida

Jätte häftiga! <3

Johanna

Verkligen konstnärligt! Jag tycker första är supersnygg, gav mig rymdassociationer tack vare de häftiga färgerna och prickarna som jag vid första anblick såg som stjärnor :)

S O N J A F O T O

Sååå fint!

elno

så jäkla nice. grymt snyggt!

helena

ÄLSKAR verkligen den första bilden! önskar att jag hade tagit den!

Salha

sv: en av de finaste bilderna jag någonsin sett! :)

Anonym

snygga bilder :)

maximus

Mycket fina bilder

Karolina

Vad duktig du är!! Din blogg är grym!!

Karolina

Vad duktig du är! Din blogg är grym!

EvaLena Heinered

Hej Lina,

Din blogg blir man bara såå glad av.

Lekfulla bilder, bra jobbat i photoshop.

Dig kommer jag att följa. :)



EvaLena Äla Heinered

Portila

EvaLena Heinered

Hej Lina,

Din blogg blir man bara såå glad av.

Lekfulla bilder, bra jobbat i photoshop.

Dig kommer jag att följa. :)



EvaLena Äla Heinered

Portila

Tanya

sjukt fina bilderr!!

p.

Sjukt snygga fotografier!

miriam

du är ju för grym du!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Ruskigt läckert!

Oscar

Fantastiskt vackert!

MichaelaMagnusson

OMG det var några av de snyggaste bilderna jag sett i hela mitt liv! :)

rebecca

grymma.

Annika

Shit, vad coola bilder :)

vasses

Shit vad häftiga bilder ! :D

Carolina

Gud så häftigt!

Nyxos

så vackert!!

Amanda

shiiiiiit va snyggt!

bysisters

Coola bilder supersnyggt! :D<3

Sara

Riktigt grymma bilder!

Andrea

Wow vilka coola bilder!

Anonym

Galet häftiga bilder!

Nathalie Vetterleins

Underbart!

Julia

Riktigt snygga bilder! :)

Hedvig

så häftiga bilder!

sara

men det var då det snyggaste jag har sett på länge!

Tessan

Snygga bilder! :)

Filippa

like !

felicia-

superfint!!!

VIKTORIAOCHLINNEA.BLOGG.SE

Oj herregud vad coola!!

/ viktoriaochlinnea.blogg.se

Jullan Svensson - TÄVLING I BLOGGEN

Tjena snygging !

Just nu har jag en fototävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 200kr hos tvspelsweb.se. Skulle bli sjukt tacksam om du deltog. För mera info och stuff ---> http://svenssonjullan.blogg.se/2012/april/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Kramar ♥



sorry om du inte gillar sådant här !!!

Sandra

fantastiskt!

LINN

åh herre, så fint!

Nina [www.photobyninaa.blogg.se]

Sjukt häftiga bilder! :D

Cajsa Netjy Gräsberg - bloggdesignnn

Super coola bilder!! :)

Junitjej

Vilken snygg bild!!

Sabine-Välbefinnaren

Häftiga bilder!!! Är dom tagna i måndags av dig??

Emma ♥ Photo - Fashion - Friends

OGM! Sååå fina, coola och häftiga bilder!!!

bbaraaelin

gud så coolt !:)

Verklighetsbloggen

Vilka fantastiskt vackra bilder!

Ninni

Vilken häftig bild;)

Felicia♥

Häftigt :D

Felicia♥

Häftigt :D

♡ ♥ malin palin johansson

balla bilder! :D

Estrid

Wow, helt fantastiska fotografier, sjukt imponerad!

Frida

jättecoola bilder! :) allt bra?

Annster

Snygga bilder :)

Carro - http://four.blogg.se/

Galet coola bilder! :)

johanna

as grymma bilder! :)

Lina- my art & my life

Fyyy vilka snygga och häftiga foton!!

Liz

Coola bilder :D

Elin

Coola foton! :D

Naja

Oj så himla fina tycker jag

Hoppas att du får en bra natt<3

Caroline - http://ponnitjejens.blogg.se/

Grymt snygga bilder! ♥ Vad tycker du om mina "eldbilder"? Hehe

martina axtelius

gud vad duktig du är :O!

jewelry and agony

skitballa bilder!!

:D

Moa Mildén

Shiiit vad fina bilder :D

DIANA ÖSTERBERG

Läckert! :)

Lina!

Hej!

Vilken fin blogg!! Vi har nyligen startat en blogg som är uteslutande om heminredning - BARA gamla nötta ting!! Inläggen är proppadde med inspiration, fix och Gör-det-själv-tips. även en Till-Salu-kategori med gamla möbler finns. Gillar du gammal lantlig charm så ge vår blogg ett besök!

...vi är inte helt och hållet inne på Shabby Chic utan gillar färg och liv!



http://jolii.blogg.se



Ha en kanondag!!

// Lina

kerstin

duktig fotograf fina bilder

nathalie.

vackert.

Cecilia

Skitsnygga bilder! :D

Maja

Fett coolt jue! o:

Isabelle johansson

Awesomes pics! Allt bra idag?

Jasmine

Vackert! Det blir minst sagt effektfullt. Näst sista bilden gillar jag mycket.

Kram

Johanna

Fantastiska Bilder, fin blogg. KRAM !

Sanna

Coola bilder! :)

Jessica "Jeissie" Persson

riktigt häftiga bilder, helt otroligt..

fia

Stödj kampen mot mobbing och häng med på min resa :) en blogg om mobbing http://tankaravfia.blogg.se

chaiimphoemphon

COOL BILD! :D

Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig dag :):) Berätta gärna vad du tycker om mina bilder på motorcyklarna som körde i tisdags ;) Lust att också eventuellt göra ett boglovinbyte? KRAM

nojjz.blogg.se



BTW: riktigt snygga bilder :):) <3

Fanny

Gud va coola bilder! :)

Linn

Det är verkligen jätte vackra bilder, hur fint som helst!

L I N N (www.linnslifeee.blogg.se)

Nice bilder :D

Debbie

Nice blogg :)

kika gärna in min :)

Elin

Riktigt häftiga bilder!!

Emelie

Häftiga och snygga bilder, men kanske inte så kul att det brann ;)

Moa

Häftigt :)

Sabina

Sjuka bilder! :O (Y)

Anna tecknar och målar

Häftiga bilder! Riktigt coola :)

Jonas

Vackert, farligt och dödligt på en och samma gång =) haha, det lät nästan som om en pyroman skrivit det där xD

anna

grymt fångat!! super :)

sarah

Oh shit den andra var riktigt cool!!

Johannas Ordsamling

Oj! Det var nog första gången jag såg så otroligt magiska bilder av en helt vanlig majbrasa. Läckert till tusen!

Sabine-Välbefinnaren

Duktig du är. Bilderna är helt fantastiska!! Skrämmande som någon skrev ovan... så mycket känslor. Kram

Elin

Wow, vilka bilder! Är dom tagna i Karlstad? :)

Moe

Sjukt coola bilder:)

Tina

Vilka läckra foton!!

Jennifer

Coola bilder! Är allt bra med dig idag? :)

Nattiiz

Häftigt! :)

http://IDASWARDROBE.com

Läckert! Tredje bilden är riktigt snygg!

SARAH CARLSTEN

Ska du till LMFAO imorgon? ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

Irja Lennström

Bild nummer tre är så häftig!!!

Linda

häftiga bilder!

Maja

Otroligt fina bilder! :)

Ulrika - Fotograf u.norman

Skithäftiga bilder! Älskar verkligen den översta, så snygg!

habos

WOW vilka bilder!!

sara

sjukt snygga!

Flickan som gick barfota

underbara bilder!

Carmen Mathilde

Riktigt coola bilder. =D

Oda

Skit häftiga bilder! <3

Maria

riktigt vackert! :)

Jennifer

Häftiga bilder!

Max Thorsson

Ballt.

Simon Glimholt

Wow, exploderande fina bilder! =)

Mel

Väldigt läckra bilder :)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Wow vad fina bilder!!

E

wow, jättecoola bilder!

d e t o n a t e

Herregud vad snygga bilder!

Jonatan

Nu ångrar jag att jag var så lat att jag inte orkade släpa mig iväg till en Valborgseld... Vilka otroligt snygga bilder! :-)

Hanna - Mamma till Isac

Intresserad av att köpa ett presentkort värde 350:- hos Japanfoto(som trycker personliga tavlor) för endast 99:- ? Kolla in mitt inlägg så får du veta mer :)



http://hdahlberg.blogg.se/2012/may/presentkort-hos-japan-foto-xxl.html

Sanna

Älskar dina bilder! De var as snygga! Vilken kamera fotar du med!! Men jag undrar om du kan ta dig tid att gå in på min blogg och se vad du tycker!



Älskar din blogg och du är grym på att fota!!



puss och kram

Julia o. Hannah (twicie.blogg.se) - Fotoblogg <3

Gud så fina, och lite läskiga bilder! ;)

jennzie

Följ gärna min blogg där jag skriver om platser jag har besökt runt om i världen och ställen jag vill åka till:D min dröm är att resa jorden runt.

Coola bilder du tar :)

martina

Hej fina du! Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Nmr. 5 ”STOCKHOLM I MITT HJÄRTA – MARTINA AHLMARK” Länk → http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=4310&artikel=5116039

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

Möbelaffär

Wow, ascoola bilder! Jag gör en tävling på min dagbok där du kan vinna olika priser. Den exklusiva abstrakta du ska göra för att Connexion är att knyta min dagbok i en kontor. Om du är intresserad så är du mer än kika. Värdelös om du inte samma mycket kommentarer