Hedersomnämnd i fototävling!



Ikväll bar det iväg till Värmlands Nykterhetsförbund för att ta emot ett pris. De hade en fototävling som jag var med i. Tävlingen gick ut på att man skulle fotografera en bild som berättar att man inte ska dricka och köra bil. Don't drink & drive typ. Jag vann inte, men jag blev hedersomnämnd i den tävlingen - Väldigt stort tack!

Bilden jag var med och tävlade med gjorde jag på ett lite annorlunda vis. Hade en bild i huvudet på två ölburkar som krockade med varandra. Gick ut och fotograferade gräs och asfalt och på ett träd, samt en bild på en burk som jag målade i silver. Hade bilden på hjulet och bakgrunden sedan innan. Sedan satte jag ihop alla bilder till en enda bild i Photoshop. Dock blev slutresultatet lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig från början eftersom det var svårt med två burkar som skulle krocka. Det blev ändå en lite rolig bild tycker jag :)

93
Erika

Vilken häftig bild! Och grattis! :)

ANTONSFOTO

sjukt vad duktig och kreativ du är!

Hanna

Vad skoj, grattis! snygg och fantasifull bild också :)

Fotograf Laila Villebeck

Snyggt! Grattis till hedersomnämnandet!

Hedda ♥ hediii.blogg.se

Jag tyckte att bilden blev jättesnygg!

Malin

Skitsnyggt lina! Bra ide och bra resultat! :)

Frida

Grattis! Riktigt häftig bild!

Bella Persson

superhäftigt! :)

Suzette

Vilken rolig bild. Bra jobbat!



www.mixamer.se

erika

Vilken kreativ bild! :D Grattis!

Becca

Bra jobbat! Viktigt ämne också!!

Stephanie Löfgren

Kreativt! :)

Sofie

Jättesnyggt! Man slutas aldrig att förvånas över hur mycket man kan faktiskt göra med Photoshop! :)

POOS - Ogarp Foto

Snacka om kreativt! inte konstigt du blev hyllad. Grymt Lina :)

Victoria

Grymt bra gjort! Grattis till hedersutnämningen och till en grym bild! Påhittigt, kreativt och himla bra utfört. Det skulle vara kul att se hur de olika bilderna i montaget såg ut innan du satte ihop dem. Om du vill får du jättegärna visa det i ett inlägg!

Alva Cronqvist

Bra och snygg bild men bilden ser tecknad ut haha :)

- pouline △

grym bild, GRATTIS!! x

lina

bra bild! :D

Maria

Häftigt!

saga

häftig bild

Mathilda ♥

Grattis!

Gud vilken häftig bild du är verkligen super duktig i photoshop! :D

Madde

Shit vad cool bild!

Amanda Englund

Jättefint, grattis! :)

Y E A R S - Hanna

http://kornelia.teamsportia.se/bidrag/93-pinksuger

gilla min cykel snälla! :)

Annika

Cool bild :)

Hanna

Snygg bild! Grattis! :)

Malin

Skitball! Hur gjorde du röken ovanför burkbilen?

Josefin Borgman

Vad roligt, grattis! Häftig bild också!(:

LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Snyggt! Grattis :)

Saga

gratulerar! grymt häftig bild dessutom.

Emma

Grattis, rolig bild!!

anna

sjukt bra och rolig bild :D

Agnesita - foto och teckning

Åh väldigt kreativt!

Debbie

Intressant blogg. Kika gärna in min om du har lust ♥

IDASWARDROBE.com

Snyggt jobbat, och GRATTIS! :)

Sanna

Gud vilken heftig bild!! :) Titt gärna in på min blogg finis! :)

Caroline C

Jättebra bild, en mycket värdig vinnare. Grattis! :)

Maria

Snyggt bidrag & grattis till priset!

Håller på att ta körkortet och var på Riksettan igår där det handlade just om alkohol och bilkörning. Var verkligen otäcka bilder man fick se!



Ha en mysig helg! :)

kiwiberries

jättecool bild!

Jenny

Wow vad duktig du är!

CJ

Kreativt! Stort grattis Lina! :)

Bella

Grattis =) & vilken häftig bild

Begonia

stort grattis och snyggt jobbat! :)

Amanda - livet,foton,outfit,tips& och ibland lite annat! :)

snyggt :D

och grattis :D

trust me darling

viktigt ämne på ett facinerande vis. bra fixat och grattis till vinsten!

yasmine modell mamma och fru

bra bild och grattis

Janni - Mama till Lilly

Grattis Lina! Så roligt att du blev uppmärksammad, du är verkligen duktig och kreativ!

Kram janni

bbaraaelin

häftig bild, inspirerande!:)

▲ Mohammedi's™

wowwow<3333 i love it , Grattis ;)

cindy

Kreativt, och grattis! :)

Louise

Stort grattis!

Sessan

Riktigt tuff bild.

Malin

Grattis, snygg bild! :)

Linda

snygg bild!

emelie

grattis till dig lina!



måste bara få fråga en sak!

vad går du för linje och vad har du för induvidiella val eller så eftersom jag har läst någonstans om "foto C" eller något sånt? förklara! jag ska börja gymnasiet nästa höst och jag har ingen aning om vad jag vill gå men någonting med foto iallafall! :)

Fantasy Realm

Vilken häftig bild! Grattis :)

Ninni - Foto & Vardag

otroligt läcker bild, stort grattis

Johannaaaa♥

Wow! Jättecool bild!

Carmen Mathilde

Vad roligt! Grattis!!!

Johanna

Grattis! Bilden var väldigt skickligt gjord.

Sandra

Härlig bild! Grym fantasi! :D

Emma

Shit vad nice! ;)

Bekah

Jag är imponerad!! Riktigt bra bild som man absolut skulle se i en reklamkampanj eller ute på krogen!! :)

Anna

Grymt smart bild ju!:)

Nora

Den riktigt fin! Himla cool idé!

Jennie

Grattis! Väldigt snyggt jobb i photoshop!

LARAMORE ᵖʰᵒᵗᵒᵍʳᵃᵖʰʸ ♥

Wow, vilken bild! Så häftig och wow. Grattis!

My Vestlund

GRATTIS LINA!!! =)<3

Andjie

Grym bild!Trevlig helg.

Kram :)

Daria

grymt kreativ idee!

Tony (Fotograf Heavens.se)

Jättehäftig bild, kul med lite kreativitet :) du skulle ju ha vunnit med den

Felicia Johansson

Ja, jag tycker att det blev riktigt bra. Grattis Lina! :)

Johanna

Men gud så häftigt, verkligen kreativt!

Du är ju helt galet duktig :D

LOUiSE/ΓO∩!SE

Stort grattis! :)

Josefin

Coolt, ha ha! :) Smart tänkt och fantiserat!

lollo

jättefin bild! ♥

Nina [photobyninaa.blogg.se]

Cool bild, och grattis till hederspriset!



Hur gör du (förutom sparar för webben) för att behålla kvalitén i bilderna trots att man jobbat mycket med dom i ps osv?

Robin

Som jag förstår det så röstade riksdagen igenom ny lag gällande rattfylla, för det har varit påtok för mesiga straff för rattfylla tidigare.



Om jag inte minns helt fel så var det en äldre herre som körde ihjäl en unge för inte så länge sedan, han fick 1år. Men släpptes ut efter 6månader, för gott uppförande.



Sedan lyckades samma snubbe med samma bedrift igen (en ny unge död), fast vid ett senare tillfälle...stort grattis i vilket fall som helst =)

Amanda

Vilken snyggbild! Jätte kreativt!

Skulle va kul om man kunde få se vilka olika bilder du utgick ifrån!

Elin

Jättehäftig bild!!

Linn

Mycket kreativt, och väl genomfört. Grattis!

jenny

wow, grattis!!

Magnus

Riktigt Snygg bild!

Hör av dig om vill ha något samarbete. // Magnus

felicia-

du är så otroligt duktigt. En riktigt inspoblogg.

Fortsätt med det du gör

ElinStrååt

Grattis! Vilken himla bra bild, klockren!

Janie Lee

Haha, rolig änna! Grattis!

Alice

Skitsnyggt!

thea

riktigt grym bild, verkligen!

Frida

Skön bild!

Julia

Riktigt bra ! :D

lovisa [foto & vardag]

grym ideé!

Moa Okada

Måste bara säga att du har en underbart fin blogg, jag gillar med att fota. Så himla kul, och tänk i framtiden när man har alla sina fina minnen på kort, hur coolt liksom?! ♥ Ville bara säga det och sen att du är så himla vacker! Massor av kramar! Och en supersmart idé med ölburksbilden, gillar inte alls alkohol, bara onödigt. Ha det så bra!

Erik

Grattis Lina