Landscape


Canon EOS 7D + Samyang 8mm f/3.5 Fisheye

Här är en bild jag fotade i tisdags när solen gick ned. Den är fotad på Hammarö och jag har använt två exponeringar. En bild där jag exponerade efter himlen och en där jag exponerade efter stenarna, sedan satt jag ihop bilderna i Photoshop. Det jag inte gillar är vassen och lite av skogen till höger. Annars gillar jag ljuset på stenarna och vattnet väldigt mycket :) Blir att fota landskap fler gånger, absolut!
68
OLIVIA FOTO

Underbar bild!

Sofie

Vackert!

Moa

Fina bilder:)

Frida

Riktigt snyggt! Bra jobbat :)

Fotograf Sandra Kantojärvi

Stiligt! :)

Elina

Riktigt fint gjort! :)

E A P H O T O [foto & vardag]

Jättefin1 :-)

Becca

Tycker det blev vackert! Himlen är fantastisk !

Camilla F - Design & Foto

Åh vilken härlig bild! :)

Jarinafoto

Underbar bild! Gillar vattnet kring stenarna :) Hade du lång slutartid?

Sofia

Lina, du är bara helt fantastiskt underbart awesome!

Du har lärt mig massor om fotografering och redigering, och sedan jag köpte min systemkamera har jag kollat igenom ditt bloggarkiv flera gånger, testat mig fram efter dina tips och blivit mycket bättre som fotograf, tack vare dig! TACK LINA! <3

tove N.

Superfin bild! Du är så duktig!

aina [fotoblogg]

Superfint :)

Josse

Synd att isen var där bara :)

Fotograf Benedikte Bull

Vakkert! Elsker de sterke, klare fargene!

Fanny

åhh, va vacker!

Sofia

himla fin bild! :)

Maria

Riktigt fin bild! Älskar färgerna, och jag tycker att den blev grym med fisheye :)

Filippa sundling

Vilken jätte fin blogg! Var gärna med i min tävling, "veckans blogg". Du har nog en stor chans där :)

Amanda

Älskar vvärlkligen bilden, du är hur duktig som helst! :D

A N T O N S F O T O

Alltså guuuud så snyggt!!

Ellen (alatariel)

Wow super najs! :D Har du lust att göra ett inlägg om man sätter ihop bilderna? ;)

Emma

Jättefint foto :)

Emil Rosenberg

Jättefin bild!

minaaa - photography

älskar bilden!

Alice (:

Wow, riktigt fint! :)

Maria - Min väg till fotograf!

snyggt :D

Josefine

Blev riktigt fint! :)

Emma

Supersnygg bild!

Matilda - Hästar & Foto

Helt awsome bild!

Marianne Karoline

fantastisk bilde!!

Johan Andersson

Kan du lägga upp en video där du redigerar bilden? :)

Evve-En helt vanlig knasig tjej!

Gud va duktig du :) Helt underbar bild.

Kramizar Evve!

Simon Glimholt

Åh jättefin bild! Nu blev man verkligen sugen på att köpa ett vidvinkelobjektiv, fast ett vanligt då tycker inte om krökta linjer så mycket, det passar bra på få bilder. =)

Jasmine

Åååå så fin bild!! :) Skulle vara jättekul att veta hur du gjorde när du satte ihop bilderna i photoshop!!

Ha det bra :)

sarah

Herregud vilken sååå sjukt fin bild! Otroligt duktig du är alltså!

Julia Nilsson

Vackert! :D

nathalie basurto

fin bild.

Louise

Underbar bild!

Kan inte du göra en video och berätta vad du menar med 2 exponeringar och hur du gör? Eller ett inlägg, vad du själv vill såklart! :) Skulle vara riktigt kul att lära sig :)

Kram

Tomas

Vackert :)

Frida

Fattar inte vad som menas med exponering. Kan du förklara i ett inlägg? : )

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Du lyckades verkligen med att fånga en jättevacker landskapsbild!

emma.

fantastisk bild!

JOHANNA

GALET fina bilder!

skulle bli glad om du kika in på min blogg :)

Malwina

wauw amazing photo's!

i am so jalous!

carro öhman

GUD SÅ HIMLA FIN BILD!

Hannaaa

shit vilken fin bild!!!!

EMMA

Rigtigt riktigt ball bild assååå! :D

Emma Surell

superfint!

lovisa [foto & vardag]

Det var de finaste jag sett på riktigt länge!!!

underbart!

avundsjuk kvinna, som vill vara lika duktig som Lina

AAAH VAD FINT

Felicia Andreasson - Foto

Jätte fin bild!

▲ cindyvuong

Otroligt vacker bild!

Linnéa

Fett fin bild! :DD

Flickan som gick barfota

Åh, så vackert!

joanna-livet med aspergers syndrom

underbar bild!

Annika

Fin bild!!

Conny

Snyggt, jag gillar att bilden både känns varm med solen och kall med vattnet, stenarna och isen

Ulrika - Fotograf u.norman

Så vackert!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Himla fint!

Amanda

Åhh gud vilken fin bild!!!

Rimfrost's Photos

Du är jätteduktig :)

Fina bilder.

Becka [fotoblogg]

Helt fantastiskt foto!

Lovisa

Fin bild!

Älskar din blogg!

Kram

Petrah

shit den var ju sjukligt grym!

Anonym

Älskar din blogg och dina bilder¨, skit fina !!

Besök gärna min blogg www.italiana.blogg.se :)

fotokoffe

Om du hade, låt säga 5 olika exponerade bilder så tror jag att vassen och träden skulle klarats sig bättre, oavsett det så är det en fantastisk bild!