Lina Lundin - DEL 2

 
Canon EOS 7D + Canon EF 85mm f/1.8
Model: Lina Lundin
Photographer & Styling: Lina Flodins
 
hihi, ser ni mina ben i glasögonen? ;) Lite kul att få med fotografen på något sätt i bilder också..
60
Becca

Wow, riktigt snygga bilder. Underbart ljus!

Jarina

Alltså jävlar. (Förlåt) Bara så himla perfekta bilder, assnyggt ljus osv.

Madelen

Haha, jag tänkte faktiskt inte på det först. Men sen såg jag det! :)

Hanna

Älskar bilderna! Hur har du redigerat dom? :)

sandra

Super fina bilder !

Sofie [fotoblogg]

Jättefina bilder!! :') Glad midsommar!

hanna

Sjukt snygga bilder!

sandra

Jätte fina bilder och va lik hon var Mini Andén :)

Frida

så himla fina bilder! sjukt snygga solglasögon också :)

S O N J A F O T O

Åh guuuud va vackert!

TIDSTJUVEN

Fantastiskt fina bilder! :) Älskar ljuset.

Ida

Haha, såg inte benen förrän jag läste det ;) Bild nummer två är för övrigt min favoritbild! Så himla snygg!

Henrik

Bild nr 2 är den som jag fastnar mest för, gillar "kontrastfattiga" motljusbilder.

Keep up the good work!

Mvh Henrik

Mangaloppan

Gud vad snygga bilder!!!

Du är såååå himla duktig....

Emma Surell

jag älskar den första bilden, så sjukt fin!

Marte Kristine - Photography

Helt fantastiske bilder!! Jeg elsker lyset i bildene.

erika

Ljuset är så bra!

Moa

Åå vilka fina bilder !! :)

Linnéa ♥

Super härliga bilder, älskar ljuset c:

matildiz

riktigt snygga bilder

OLIVIA FOTO

Riktigt härliga bilder!

Louise - Fotoblogg

Gud vad fina bilder :)

Märtha

Riktigt fina bilder Lina! :D

Tora (torathestar.blogspot.com)

Såå fina bilder Lina!!!

Fin modell också :)

AKP Photography

Kjempefine bilder, elsker fargene!!

Får skikkelig sommerfølelse av dem, noe som det ikke er så mye av her jeg bor dessverre!

have you met miss jones?

fantastisk lys på disse bildene dine! :)

Tobbe

Grymt fint ljus i alla dessa bilder med Lina :)

Madde

vilka ljuvliga bilder:)

M I C A E L A S - En blogg om mig, mode, fotografi och annat kreativt!

Måste bara säga att dina bilder är fantastiska och ljuset i dom här är vi nog alla överäns om att det är näst intill magiskt! :D

Hanna

Underbara bilder! :D
Älskar verkligen sånt där ljus på bilderna :)

lina

Men guuuud så vacker hon är! Och jättefina bilder.

Becka [fotoblogg]

Åh, du tar helt underbara bilder! ♥

Sara

Grymt snygga bilder! Du är sjukt duktig, verkligen! :)

Johanna

Åh, galet fina bilder!!

Denana

Jättefina bilder! :)

- Anna Lötberg -

Mmm, alla bilder var fina på sitt sätt :)

Marte♥

Hej! Mycket fina bilder!
Tror du att du kan visa hur du redigerat den första bilden?
Du är mycket duktig.
(Ps: Sorry min dåliga svenska, jag er från Norge)

Maria [foto]

Älskar tredje bilden!

Lisa

Grymt fina bilder!

Ebba

Asfina bilder!! Jag är fett avundsjuk på ljussättningen i dina bilder, hur får du till det? Älskar din blogg :D

Therese

Åh vilka snygga bilder:D

Stephanie

Galet snygga bilder :) !

Emma

Ljuset i bilderna är så sjukt mysigt och vackert - helt perfekt !

Frida

Härliga sommarbilder! :)

Johan

Bra bilder.

♥ Linda Sjölund (foto)

snyggt ljus i bilderna :)

Anna

shit vad fina, hur har du redigerat dom?:)

Julia Sundqvist - Foto

det liknar väldigt mycket dom där retrofotona i den senaste digitalfoto tidningen, har du läst den? :D

Linda

Åh vad fina! Jag älskar färgerna!

Johanna

Galet vackra bilder! Får man fråga: hur lyckas du?

Kram /J

S a n n a W i d m a n

Supersnygga bilder :D

Alva

Ursnygga bilder! Hur har du redigerat dom? :)

Maria

Helt underbara bilder!! Fasen va GRYM du är!!!

Julia Fahlstedt

Du är så duktig! Jag blir inspirerad och imponerad varje gång jag klickar in hit!! :)

Amanda

Gud vilka fina bilder! Du är så duktig! Hur får du ljuset så jämt över ansiktet trots att bilderna inte är tagna i skuggan?

Livet med Asperger-Sveriges största funktionshinders blogg!

så fina bilder:)

Am

Mycket fina bilder, älskar verkligen ljuset !
En riktigt vacker tjej på bilden också som gör det till 100 % perfekt :)

sanna

vackra bilder! Bra jobbat :)

lovisa [foto & vardag]

Grymt snyggt! Hur fick du till det gula ljuset?

Jonna

Vad känner du är fördelen med att fota såna här bilder med 85mm snarare än ett 50mm f/1.8? Eller är det ingen större skillnad?