Hoppla pålle



Idag har jag varit i stallet och fotat Louise och hennes lilla Chanel. Bilder kommer att visas här på bloggen inom en snar framtid. Har lite jobb som ska bli klara först. Men det kommer, håll ut :) Även lilla jag fick rida som ni ser på bilderna här nedan. Så fint så..

häst - lina flodins - linafoto - ponny - rida
22
Erika

Va roligt! Ser fram emot att se bilder :)

Tilda

Vad kul :D

TIDSTJUVEN

Första bilden var ju bara för snygg! :D

Paula

Snyggt Lina!! Du passar i ridkläder och på hästryggen! ;) Haha :)

Larose ♥

FINA bilder!!!

Larose ♥

Nu har du chansen att anmäla dig till "Veckans blogg"!!
Det gör du genom att klicka på länken här nedanför:
http://laroses.blogg.se/2012/june/veckans-blogg-vinnaren-ny-omgang-1.html

Ha en bra dag!

Elin - Norrsundets lilla fotograf♥

Ser verkligen ifram emot fler bilder! :D
Dom ovanför är helt underbara. :)

Emma

Hej :) jag startade nyss eget företag. Någonting du kan tipsa om? Annars får du gärna tipsa om hur man skriver bra blogginlägg!

Emma Bertilsson

Har hon varit ridskolehäst på 4-h? Isf har jag ridit henne för herrans massa år sedan. Annars är hon sjukt lik en häst som hette chanell på den tiden. :P

Zellan

Superfin blogg!
Kolla och kommenter gärna min också :)
Kram!

Hanna

Vad kul!!

Kram/Hanna

Jessica Fotar

Fina bilder :)

Sara

Sv: Tack så mycket Lina! :D

Skönhetsbloggen!

Åh vilka tjusiga bilder! :)

[email protected]

ååå du få til video når du rir da

Sofie

Hej jag undrar hur man får till det naturliga ljuset när man fotograferar porträtt? Kram :)

Annika

Fina bilder :)

Julia

Jättefina bilder! På den sista bilden till höger är du sjukt lik Kirsten Stewart tycker jag:)

erika

Åååh, de svartvita bilderna... Så fina!!

Ida

Åh längtar till dom kommer upp! :D

K

haahah! :D Den första bilden är klockren!! :D