Gokart


Gokart stod på schemat idag. Första gången för mig och det var svinkul! Det bästa av allt var att åka förbi mamma efter att ha legat långt efter henne. Mohaha på dig mamsikorven! Snygga overaller hade man på sig också ;)
20
Sara

Det ser riktigt kul ut! :)

Tora (torathestar.blogspot.com)

Det ser riktigt roligt ut. Jag har aldrig åkt gokart men det ser svinkul ut, som du sa! :)
Kramar
Tora

Karin

Ojj! Jag vill också! :D

Matilda Danielsson

Detta måste jag bara göra någon gång nu i sommar - helt klart ett gott nöje!! :D

Rebecka Vigren - Fotoblogg

Kul! :)

Emma

Åh det är så roligt!

Märtha

Ser skitroligt ut! :D

Agnesita - foto och teckning

Haha Gokartkläder är riktigt snygga!

Becca

Vad roligt :) !

Ellen (alatariel)

Haha! Ser super roligt ut. Själv har jag aldrig testat. :)

Linda

haha 2. bilden! :D

malin

åh cocart är ju jättekul hahaha fast har bara åkt på leksand sommarland men det är askul!!!

Sara Björk

Så jäkla kul!

Lovisa Lindström

Åh vad kul! Jag har aldrig provat men alltid velat! :)

Julia

åh, fan vad nice! :D

Simon Glimholt

Vad härligt, gokart som är så kul! :)

Helena

Vad kul! Varje sommar brukar det bli en gokarttävling:)

Linda

åh vad roligt!

Ida Windahl

Hahha skön bild på Janne ;D