Glad midsommar!

 
Glad midsommar på er därute! Hoppas er dag har varit härlig och rolig :) Själv var jag ute på sjön med familjen och fick brända axlar. Första färgen jag fått i år, yeaah! Filmade lite också, den filmen finns nu att se HÄR. Vi hörs!
56
Alice (:

Vilka härliga bilder! Glad midsommar på dig med! :)

Louise - Fotoblogg

Fina bilder :)

S O N J A F O T O

Fina bilder! :)

Tora (torathestar.blogspot.com)

Super fina bilder!

Hoppas att du har haft en bra midsommar, själv har jag åkt runt i en bil haha!!

Kom ihåg att du är GRYM Lina! Tack för svaret på mailet.

Simon Glimholt

Fantastiska bilder! Glad midsommar! =)

Maren

Fine bilder som alltid!

paulina

åh jag älskar dina bilder!

Frida

Himla fina bilder! Härliga färger :D

anna (FOTOBLOGG)

Glad midsommar! Fina bilder :)

Jennifer Nilsson

Tack, detsamma! :)

maria

åh, det där såg riktigt underbart ut!

erica

gud va fina bilder!

Esmeralda Edenberg

Superhärliga sommarbilder! :)

Becca

Jättefina bilder! Hoppas du hade en trevlig midsommarafton! :)

Frida

Härliga bilder!

Mangaloppan

Det regnade tyvärr hos mig...
Men stämningen gjorde så att det inte spelade någon roll!

minabrun - photo

sååå härliga bilder! :D

Sanna

gå in på min blogg och anmäl dig till "Dagens Blogg"
http://dabl.blogg.se

JUNIO - foto, mode, vardag

Älskar din blogg så himla mycket! Alla bilder är helt otroliga!

Anonym

härliga Bilder :)

TIMELIMITS

Så härliga bilder! Hoppas du hade en underbar midsommar :)

josefine

åh så himla härliga bilder!

Johanna [foto]

Så härliga bilder och video! Vart kommer de turkosa shortsen ifrån? :D

Ina Kristin - kommenterer tilbake!

kjempe fine bilder! :)

D A V I D S P H O T O (photo / my life)

Fina bilder! :)

Saga

Åh vad härligt det ser ut :}

Agnesita - foto och teckning

Sommriga bilder! ^^

Agnes fotografi

Ser verkligen ut som du hade en helt fantastisk midsommar!

alicia carlsson

detta har inget med inlägget att göra men jag är skriver det ändå!

har inte läst din blogg alls länge , men jag är helt fast.
du verkar vara en riktigt toppentjej och gullig som attan!
dina bilder ger mig verkligen inspiration och jag blir lika sugen att fota varje gång jag går in här!

fortsätt så här , du kommer verkligen lyckas .. för du är GRYM !!

Emma

Fina bilder!

fotokoffe

Glad midsommar i efterskott då.. eller vad man nu ska säga haha. Sommriga bilder för övrigt!

main.blogg.se

Sjukt fina bilder!

Hannah

Hej jag undrar vart du har gjort din hemsida?
Om du har gjort den på www.one.com eller vart du har gjort den? :)
Skulle va intressant att veta!
Ha en trevlig dag! :}

main.blogg.se

jättefina bilder!

Julia Nilsson

Härliga och sommriga bilder :) Glad midsommar på dig också Lina! :D

mickan

Glad midsommar :)

Lisa

Härliga bilder! Man känner verkligen sommaren i bilderna :)

Hildana

Vilka härliga sommarbilder. Speciellt dom där på jordgubbarna! :)

Ronja

Åh va härliga bilder! :)

Sandra - FOTO | VARDAG | MODE | TIPS

Gud vilka fina bilder!!

Du jag tänkte fråga dig, dem "länkarna" du har i headern hur har du laggt in dem där? För den "bakgrunden" har du gjort tillsammans med din header va? Riktigt fint! =)
Ha en fortsatt bra dag!

Linnéa

Jag kan inte se din meny på bloggens startsida, men nu när jag skriver kommentar kan jag se den :)

Emma

Fina bilder och superfin video!

Isa Westelius

Hej! Jätte fin blogg, du skulle inte kunna tänka dig göra ett bloglovinbyte med mig???? kram Isa

Denise

Gud vilka härliga bilder! Duktig du är på att fota! :D

Sara Babai

Hej ! Jag behöver nya bloggar att följa! Kom in på min blogg och tävla om en ny bloggläsare (mig). De enda du behöver göra är att kommentera att du är med & tävlar!
En blogg kommer även bli länkad.
VAR MED & TÄVLA HÄR: http://babai.blogg.se/2012/june/var-med-tavla-om-en-ny-blogglasare.html

WilmaB

Hejhej :)
Vilka fina bilder du tar, helt otroliga ju. :)

Maria

Just nu har jag en tävling på min blogg! Kika in och skriv ditt bästa självförtroendetips, så kanske du får ett inlägg och en länkning. Kram! :)

filippa sundling

fina bilder!

Jennifer

härliga bilder!

CJ

Vilka härliga sommarbilder, skönt med lite färg när det bara regnar hela dagarna.

Tess -Kervefors Foto & Media

Ser verkligen härligt ut! :) Hoppas solsvedan gått över nu! ;)

Nathalie

Vilka härliga bilder, känner sommarfeeling direkt! Bra ljus redigering och fotat som alltid!

Felicia

Vilka underbart vackra bilder! Du är jättebra fotograf!

Lovisa

Har trillat in här förut men måste säga igen: riktigt fina bilder du tar!

Matildiz

Hoppas du hade en härlig midsommar

Isabella ~ Foto & Vardag

Bilden på himlen var jättetuff! :)